arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

استیماچ:سپاهان گروه آسانی در آسیا ندارد/باشگاه باید در زمینه جذب بازیکنان جدید به ما کمک کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به شرایط تیم ازبک و النصر، تیم‌های خوبی در گروه سپاهان در مسابقات آسیایی قرار گرفته‌اند و ما گروه آسانی در لیگ قهرمانان آسیا نداریم.

ایگور استیماچ شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه پیروزی مقابل راه‌آهن، کار بسیار دشواری به شمار می‌رود، اظهار داشت: تیم ما در روزهای گذشته تمرینات خوبی را برای پیروزی مقابل راه‌آهن صورت داده و اگرچه راه‌آهن حریف سختی مقابل سپاهان به شمار می‌رود اما هدف ما کسب پیروزی مقابل این تیم است.

وی با بیان اینکه سپاهان در بازی‌های اخیر خود شایسته پیروزی بود، ادامه داد: متأسفانه در روزهای گذشته فوتبال روزهای خوب خود را به سپاهان نشان نداد و ما باید کاری کنیم که با بهبود شرایط دفاعی، گل دریافت نکنیم و بازیکنان خط هجومی ما با تمرکز بیشتر، گلزنی لازم را داشته باشند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان به دیدار گذشته تیمش مقابل گسترش‌فولاد اشاره کرد و افزود: به هر حال ما در دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز ۸ موقعیت گلزنی داشتیم و بازیکنان باید با تمرکز بیشتر، در ضربات آخر به فکر گلزنی باشند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه دروازه‌بان اول تیمش در بازی فردا کیست، گفت: شهاب گردان در حال حاضر با سرماخوردگی مواجه شده و با حضور رحمان احمدی به عنوان دروازه‌بان اول، امینی نیز به عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت می‌نشیند. من به گردان اعلام کرده‌ام که باید با تمرینات اختصاصی خوب، به فکر بازی‌های آسیایی باشد تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

استیماچ با بیان اینکه پریرا و پادوانی در ماه‌های گذشته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند، ادامه داد: این دو بازیکن مقابل استقلال خوزستان می‌توانند برای ما به میدان بروند و درباره حضور محرم در ترکیب اصلی بازی فردا نیز امشب تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ آمادگی بازیکنان برای مسابقات تصریح کرد: به هر حال بازیکنان سپاهان به دنبال قهرمانی هستند اما بدون شک در ماه‌های آینده کار بسیار دشواری را پیش‌رو داریم زیرا وضعیت دشوار می‌شود اما باشگاه باید در زمینه جذب بازیکنان جدید به ما کمک کند و بازیکنان خارجی نیز به زودی به تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه شرایط تیم با جذب بازیکنان جدید، نتایج ما بهتر می‌شود، به بازی‌های آسیایی سپاهان اشاره کرد و گفت: به نظر من تیم ما در گروه خوبی قرار گرفته و تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، از بهترین تیم‌های مسابقات آسیایی به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: تیم ازبک با ۱۰ بازیکن ملی‌پوش به مسابقات قدم می‌گذارد و چهار بازیکن النصر نیز با درآمد سالیانه بالای ۳ میلیون دلار، بازی می‌کنند و به خوبی می‌دانم که سپاهان در گروه آسانی قرار ندارد اما باید هرطور شده به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کنیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان