arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

افزایش حجم تردد خودروها به سمت پایتخت/وضعیت ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیاوش محبی امشب  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: محور هراز از ساعت 13:30 ظهر امروز به سمت آمل مسدود شده و خودروها از ساعت 15 از منطقه آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌سویه در حرکت هستند و ترافیک احتمالی در حال تخلیه شدن است.

وی افزود: ترافیک در این محور به صورت روان در جریان است؛ اما پیش‌بینی می‌شود در ساعات آینده بر حجم تردد در جاده هراز افزوده شود.

محبی ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه به صورت نیمه سنگین گزارش شده؛ اما تاکنون مشکلی برای تردد وسایل نقلیه پیش نیامده است؛ همچنین ترافیک در محور امام رضا (ع) نیز نیمه سنگین اما روان است.

وی تصریح کرد: ترافیک در محدوده هراز تا رودهن روان بوده و در رودهن، آزادراه پردیس ـ تهران و جاده قدیم تا جاجرود نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص برنامه یک‌طرفه شدن محور هراز در روزهای آینده اظهار کرد: یک‌طرفه بودن محور هراز تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت و برنامه‌ای برای روزهای آینده وجود ندارد و به حجم بازگشت مسافران بستگی دارد.

وی افزود: مسافران باید هنگام بازگشت ابتدا مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار دهند، سپس صبر و شکیبایی را سرلوحه رانندگی قرار دهند و از سرعت و سبقت بپرهیزند و در طی مسیر به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا به سلامت به مقاصد خود برسند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان