arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

سریال انتخاباتی تلویزیون بازیگرانش را شناخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، علی دهکردی در مینی سریال "غیرعلنی" قطعی شده است و با اضافه شدن چند بازیگر دیگر، این مینی سریال کلید می‌خورد.

لوکیشن‌های این مینی سریال قنادی، دفتر نشریه، دفاتر انتخاباتی، بیمارستان و... که در شهرک آزادی و دهکده المپیک تهران واقع شده است و در روزهای آتی با پلان های خارجی تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.

داستان مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند اما در این مسیر دچار چالش هایی می شود.

عوامل پشت دوربین مینی سریال "غیرعلنی" عبارتند از: تصویربردار: سیروس عبدلی، صدابردار: بابک اخوان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سید علی هاشمی، دستیاران کارگردان: المیرا شرافتیان و حسین امیری، مدیر تولید: بهرام جلالی، تدوین گر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس : حسین مجد، طراح گریم: فرانک گلنوش، منشی صحنه : سهیلا کاشفی.

مینی سریال "غیرعلنی" در 10 قسمت 45 دقیقه ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی برای پخش از شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان