arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
معاون سیاسی سپاه

تحلیل های نظامی نباید در دل مردم هراس و دلهره ایجاد کند/داعش امروز با داعش 2014 قابل مقایسه نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار رسول سنایی راد گفت: تحلیلگران ما باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که داعش امروز داعش سال 2014 که موصل را به آسانی از آن خود کرد نیست و آنها از موضع تهاجمی آن روز خود به شدت عقب نشینی کرده و در لاک دفاعی شدیدی فرو رفته اند.

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی، با اشاره یه صحبتهای مطرح شده اخیر در خصوص نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران اظهار داشت: تحلیل های کارشناسان سیاسی و نظامی نباید به گونه ای باشد که در مردم کشورمان ایجاد هراس و دلهره کند و می بایست تمامی تحلیل های نظامی درباره داعش، با دقت نظر فراوان و با سندیت کامل ارائه شود چراکه داعشی ها تنها بعد نظامی ندارند بلکه سیستمی چندلایه را برای خودشان ایجاد کرده اند.
 
وی ادامه داد: تحلیلگران ما باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که داعش امروز داعش سال 2014 که موصل را به آسانی از آن خود کرد نیست و آنها از موضع تهاجمی آن روز خود به شدت عقب نشینی کرده و در لاک دفاعی شدیدی فرو رفته اند.
 
معاون سیاسی سپاه با توجه به پیروی های گسترده جبهه مقاومت در میدان های عراق و سوریه عنوان کرد: با دلاوری های بسیج مردمی عراق و سوریه و همچنین کمک های نظامی روسیه و مستشاری جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر داعش در شرایط منفعلانه محضی قرار گرفته است.

میزان
 

نظرات بینندگان