arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

حضور ۱۰۰ هوادار استقلال در تبریز/ خداحافظی بازیکنان با قهرمانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضور ۱۰۰ هوادار استقلالی در تبریز یکی از نکات جالب دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران بود که به نوعی سنت شکنی هواداران استقلال در تبریز به شمار می رود.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال که از ساعت ۱۵ امروز از چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر آغاز شد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دوئل اول قلعه نویی و مظلومی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در این دیدار نزدیک ۱۴ هزار نفر از تماشاگران تراکتورسازی و نزدیک ۱۰۰ هوادار استقلالی حضور داشتند که با تشویق هایشان گرمای خاصی به این دیدار بخشیده بودند.

بازی این دو تیم در نیمه اول موقعیت های بیشتری نسبت به نیمه دوم داشت. سردی هوا در نیمه دوم بیشتر شد و دمای هوای تبریز نیز با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی به منفی یک و دو درجه رسید.

تمام نیمکت نشینان و کادر فنی دو تیم با پتو روی نیمکت نشسته بودند. البته قلعه نویی و مظلومی در بیشتر اوقات بازی ایستاده نظاره گر این دیدار بودند.

چند خبرنگار تهرانی و نیز مسئولان روابط عمومی باشگاه استقلال در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حضور دارند.

دقیقه ۵۳ قلعه نویی در صحنه ای که روی بازیکن تیمش خطا صورت گرفت به داور این بازی که امروز آخرین سوتش را در لیگ برتر می زند، اعتراض شدیدی داشت.

الکساندر کارلوس کاردوسو در صحنه ای که به شدت مصدوم شد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

در نیمه دوم و در اوقات مختلف بازی تعداد بیشتری از بازیکنان مصدوم می شدند و روی زمین می افتادند. به نظر می رسید سرمای موجود در تبریز روی عملکرد بازیکنان هردو تیم تاثیر منفی بسیار زیادی گذاشته است.

سزار که امروز با تشخیص قلعه نویی به عنوان مهاجم تراکتورسازی در زمین حضور داشت عملکرد جالبی نداشت و در چند صحنه نیز توپ های حساسی را به بیرون زد که این عملکرد ضعیف او باعث شد هوداران حاضر در ورزشگاه به او اعتراض کنند.

تماشاگران تراکتورسازی در چند صحنه به قضاوت محسن قهرمانی اعتراض کردند و علیه او شعار دادند.

بسیاری از هواداران با پتو به ورزشگاه آمده بودند و درحالیکه پتو را بر خود پیچیده بودند، ایستاده این بازی را نظاره می کردند.

بعد از سوت پایان بازی بازیکنان هر دو تیم وسط زمین جمع شدند و با محسن قهرمانی که امروز آخرین سوت خود را در لیگ برتر زد خوش و بش کردند.

با این تساوی استقلال مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۷ رسید و در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت و تراکتورسازی نیز با این تک امتیاز ۱۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول ایستاد.

این دو تیم یکم دی ماه دیگر بازی خود را باهم برگزار می کنند که این بازی از سری رقابت های جام حذفی برگزار خواهد شد و تیم برنده به فینال جام حذفی امسال صعود می کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان