arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

اسکوچیچ: دست باشگاه برای برکناری من باز است/ فکر می کردم از خطر خارج شویم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: دست باشگاه فولاد برای برکناری من از این تیم به علت نتایج ضعیف باز است.

دراگان اسکوچیچ شامگاه امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر نفت تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز بازی نا امید کننده‌ای را به نمایش گذاشتیم درحالی‌که قبل از بازی، فکر می‌کردم این بازی شرایطی را پیش می‌آورد که از منطقه خطر خارج شویم.

وی افزود: واقعاً جای تأسف دارد که بعدازاین همه بازی در لیگ برتر، تیم ما باید تا این اندازه گل‌های بچه‌گانه دریافت کند. متأسفانه گل‌های بچه‌گانه‌ای که دریافت می‌کنیم به یک سریال تبدیل شده و باعث زمین زدن تیم ما شده است.

اسکوچیچ افزود: امروز بازیکنانی را که لازم بود در اختیار نداشتم. برخی از آنها مصدوم بودند که من دخالتی در مصدومیت آنها نداشتم. به نظر من کسانی که از تیم فولاد انتقاد می‌کنند باید این شرایط را هم ببینند.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی با نفت تهران نشان داد فولاد، کیفیت لازم برای حضور موفق در لیگ برتر را دارد ولی وقتی بازی‌های خود را آنالیز می‌کنیم می‌بینیم که تا چه اندازه بچه‌گانه بازی‌های خود را باخته‌ایم.

اسکوچیچ در خصوص راه‌حل برون‌رفت فولاد خوزستان از وضع نیز گفت: دو راه‌حل در این خصوص وجود دارد. یا سرمربی تیم عوض شود یا بازیکنان جدید جذب کنیم.

وی افزود: من قبل از فولاد هم پنج پیشنهاد دیگر داشتم ولی وقتی در این تیم ماندم شرایط آن‌گونه که می‌خواستم پیش نرفت. من حتی حاضر شدم قید ۶۰۰ هزار دلار قرارداد خود را بزنم به همین دلیل اعلام می‌کنم دست باشگاه برای برکناری من باز است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز یکشنبه تیم فولاد خوزستان که در نیمه نخست با یک گل به برتری رسیده بود، در پایان نیمه دوم مقابل میهمانش نفت تهران تن به شکست ۲ بر یک داد.

در این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، مهدی دغاغله در دقیقه ۱۷ گل برتری تیم فولاد خوزستان را وارد دروازه نفت کرد اما آلوز نانگ بازیکن فصل پیش فولاد در دقیقه ۵۱ گل تساوی نفت تهران را به ثمر رساند. در دقیقه ۷۹ اما وحید امیری دومین گل تیم نفت را وارد دروازه فولاد میزبان کرد تا در این بازی مهم به پیروزی دست یابد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
1
مربی که نمیتونه معجزه کنه! دستش خالیه خالی! کاش مسئولین فولاد معنی این جمله رو درک می کردن

این بنده خدا از روز اول گفت من بخاطر بختیار رحمانی (و امثال اون) فولاد رو انتخاب کردم

اما از همون روز اول بازیکنانش یکی یکی پر کشیدن. در واقع مسئولین فولاد پروندنشون

اینم چون قرار داد سنگین داشته تا حالا نتونستن ردش کنن
نظرات بینندگان