arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

جنگ لفظی ترامپ و ثروتمندترین شاهزاده سعودی/ترامپ: بن طلال تو یک «احمقی» که پول‌های پدرت را برای خرید سیاستمداران آمریکایی خرج می‌کنی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ثروتمندترین شاهزاده سعودی را «احمق خنگ» خطاب کرد.

به گزارش انتخاب؛ به نقل از هیل، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، جمعه‌شب با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود «ولید بن طلال،» شاهزاده میلیاردر سعودی را «احمق خنگی» خواند که پول‌های پدرش را برای خرید سیاستمداران آمریکایی خرج می‌کند.

بن طلال جمعه نامزد پیشروی حزب جمهوری‌خواه در نظرسنجی‌ها را «مایه ننگ» خواند و از وی خواست از رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری آمریکا کناره‌گیری کند. وی در صفحه توییتر خود نوشت: «ترامپ تو نه تنها برای حزب جمهوری‌خواه، بلکه برای کشور آمریکا مایه ننگ هستی. تو هرگز پیروز انتخابات نخواهی شد، پس از رقابت‌ها کنار بکش.»

ثروتمندترین فرد جهان عرب این مطلب را در واکنش به طرح پیشنهادی ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت.  
    
ولید بن طلال کارآفرین، سرمایه‌دار اهل عربستان سعودی است و به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان عرب شناخته می‌شود. وی فرزند طلال بن عبدالعزیز و نوه عبدالعزیز آل سعود، بنیان‌گذار سلسله آل‌سعود است. درآمد خالص سالانه بن طلال، مالک «کینگدم هولدینگ کمپانی،» 24.8 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این در حالی است که درآمد خالص ثروتمندترین نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا 4.5 میلیارد دلار است.
برچسب ها: سعودی ، نامزد ، نظرسنجی ، حزب
نظرات بینندگان