arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

تعمیر سومین دکل حفاری نفتی در ایزوایکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل بحر گسترش هرمز از شرکت های تابعه ایزوایکو گفت: سومین دکل حفاری نفتی در ایزوایکو تعمیر شد.

عباس رئیسی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایزوایکو در حال حاضر انحصار و توانمندی تعمیردکل حفاری درکشور را در اختیار دارد، افزود: دراوج تحریم ها ایزوایکو به این حوزه وارد شده است و توسط متخصصان خود توانست در این زمینه پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد به طوری که همزمان ۳ سکوی دیگر برای تعمیر و اصلاحات به ایزوایکو سپرده شده اند.

وی ادامه داد: مجموعه ایزوایکو در حالی وارد عملیات تعمیر سکوها شده که تا دو سال پیش این موضوع در انحصار امریکا و انگلیس بود و تمام سکوهایی که در این منطقه نیاز به تعمیر داشتند به دوبی می رفتند تا در آنجا توسط شرکت های انگلیسی و امریکایی تعمیر شوند.

رئیسی تاکید کرد: علاوه بر بکارگیری  دانش فنی روز دنیا در زمینه تعمیر دکل از سوی متخصصان ایزوایکو، قیمت های اعلام شده از سوی ما حدود ۳۰  درصد از قیمت های منطقه خلیج فارس ارزان تر هستند که همین امر هم در بازاریابی ما برای ارئه توانمندی ها موثر است.

مدیرعامل بحر گسترش هرمز در پایان گفت: امضای تفاهم نامه با شرکت ملی حفاری برای ساخت دکل نیز به دنبال  توانمندی های ایزوایکو صورت گرفته که نشان دهنده پتانسیل ها و ظرفیتهای منحصر بفرد شرکت  است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان