arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

گزارش کامل هفته چهاردهم/خوزستان در قعر و صدر لیگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
5بازی امروز با رد و بدل شدن 9 گل، خداحافظی یک داور مشهور، بالا رفتن احتمال اخراج دو سرمربی و ادامه شکست ناپذیری آبی پوشان در بازی های خارج از خانه به پایان رسید. فردا نیز 3 مسابقه حساس پرسپولیس ـ گسترش، استقلال خوزستان ـ پدیده و ذوب آهن ـ سیاه جامگان پیش روی ماست که ممکن است صدر لیگ را دچار تغییرات کند.

با هم بازی های امروز را مرور می کنیم:

سایپا 4 - استقلال اهواز یک
تیم فوتبال سایپا با درخشش میلاد میداوودی مهاجم خوزستانی خود 24 امتیازی شد و تا رده چهارم لیگ بالا آمد. سایپا امروز  نمایش دلپذیری داشت و شاید اگر 10 نفره نمی شد، گل های بیشتری را وارد دروازه قعرنشین لیگ می کرد. استقلال اهواز هم در ادامه روزهای بد چیزی برای عرضه نداشت. آنها مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر هستند.



* صبا 1 ـ ملوان صفر

جلال الدین علی محمدی، شاگرد سابق صمد مرفاوی و ساکت الهامی همچنان برای صبا می درخشد. او امروز در بازی مقابل تیم سرسخت ملوان گل 3 امتیازی مهمی زد که صبا را با علی دایی یک پله دیگر بالاتر برد و آنها در حال حاضر تیم سوم لیگ هستند که این نتیجه ای فوق العاده برای علی دایی است که امسال به شدت روی فرم نشان می دهد. ملوان هم در ادامه روند نزولی خود به رده یازدهم لیگ سقوط کرد.



* تراکتورسازی صفر ـ استقلال صفر

بازی پربرخورد و جذاب دو تیم سرخابی مرکز و شمال غرب ایران با تمام حاشیه ها بدون جنجال به پایان رسید تا نهایتا مسابقه جام حذفی تکلیف ماجراهای بین امیر قلعه نویی و دوستان سابقش در استقلال را روشن کند. استقلال امروز نمایش امیدوارکننده ای داشت و پرویز مظلومی باید از تیمش راضی باشد. آنها در حال حاضر صدرنشین لیگ اند اما ممکن است فردا این رتبه را به خوزستانی ها بدهند.



* فولاد 1 ـ نفت 2

فولادخوزستان باز هم ناامیدکننده نشان داد و دهمین شکست این فصل را این بار مقابل تیم علیرضا منصوریان پذیرفت که از نظر نفری شرایط نامناسبی داشت. به نظر می رسد دیگر ادامه کار با دراگان اسکوچیچ به صلاح فولاد نباشد اگرچه این مربی قصد استعفا دادن ندارد. شاید هم فولاد قصد دارد در نیم فصل با تقویت خود شرایط بهتری را برای دراگان فراهم کند. در عین حال این برد برای علیرضا منصوریان هم اهمیت ویژه ای داشت چراکه این سرمربی در تقابل با مدیران باشگاه نفت است و شکست او می توانست تبعاتی جدی برایش داشته باشد.




* سپاهان صفر ـ راه آهن صفر

با کسب یک تساوی دیگر، رسانه های اصفهانی عقیده دارند سپاهان دیگر مدعی قهرمانی نیست. اگرچه آنها امروز بد کار نکردند اما در زدن ضربات نهایی ناموفق بودند. به هر حال سپاهان همچنان دور از شرایط مناسب است و امیدوار به نیم فصل و تقویت تیم. راه آهن نیز که به دو مربی قبلی سپاهان باخته بود، این بار توانست با یک امتیاز به تهران برگردد تا در انتهای جدول کمی احساس امنیت بیشتری کند.




هفته چهاردهم لیگ برتر با انجام 3 مسابقه ادامه خواهد داشت.

* پرسپولیس ـ گسترش فولاد (ورزشگاه آزادی، ساعت 16:20)

قرمزها در صورت برد تا رده ششم جدول بالا می آیند و برای اولین بازی در این فصل بالاتر از سپاهان قرار می گیرند. گسترش هم در صورت پیروزی تنها یک پله صعود خواهد کرد و به رده ششم خواهد رسید. پیش بینی می شود سطح کیفی این بازی هواداران را راضی کند چراکه هر دو تیم تاکتیکی و منعطف هستند.

* استقلال خوزستان ـ پدیده (ورزشگاه غدیر، ساعت 15)

اگرچه این مسابقه تماشاچی چندانی نخواهد داشت اما تکلیف صدرنشین در این دیدار روشن می شود. البته پدیده با وجود آنکه در رده دوازدهم جدول حاضر است، حریف دشواری برای شاگردان ویسی خواهد بود. نکته اینکه استقلال خوزستان برای صدرنشینی فقط باید ببرد چون با مساوی به دلیل تفاضل گل کمتر در همان رده دوم خواهد ایستاد.

* سیاه جامگان ـ ذوب آهن (ورزشگاه ثامن، ساعت 14:30)

اگر یحیی صدرنشینی در لیگ را بخواهد باید با تیمش در این بازی به پیروزی برسد و در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرد. از سوی دیگر سیاه جامگان که در رده پانزدهم جدول است، حتی با یک تساوی یک پله صعود می کند و بالا دست فولاد قرار می گیرد که در این صورت و در شرایطی که استقلال خوزستان پدیده را شکست دهد، صدر و قعر جدول لیگ خوزستانی خواهد شد.

با ما در پوشش کامل و زنده بازی های این هفته همراه باشید.
منبع: ورزش3
برچسب ها: سیاه جامگان ، گل ، سرمربی ، لیگ
نظرات بینندگان