arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

آیت الله مسعودی خمینی: حاج حسن آقا هیچ گاه دنبال جناح ها نبوده، او همواره طرفدار حق بوده / امثال ایشان در حوزه، باید به خبرگان بروند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز خرسندی از حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان هیچ وقت به دنبال اصلاح طلبی، اصولگرایی و پایداری نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حاج حسن آقا هیچ گاه دنبال جناح ها نبوده، او همواره طرفدار حق بوده / امثال ایشان در حوزه، باید به خبرگان بروند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز خرسندی از حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان هیچ وقت به دنبال اصلاح طلبی، اصولگرایی و پایداری نبوده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ آیت الله مسعودی خمینی با اشاره به اهمیت یادگار امام به انتخابات مجلس خبرگان از جهات مختلف، اظهار داشت: ایشان اولا نوه امام رحمه الله هستند و این انتساب، انتساب خوبی است؛ ایشان همچنین از سادات محترم هستند که جایگاهی والاتر  و مورد توجه بیشتر است.

وی افزود: حاج حسن آقا دارای ذوق، سلیقه، رفتار و درک خاصی هستند که بحمدلله خداوند به ایشان عطا کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ایشان در حوزه مورد توجه طلاب، آقایان و شاگردان است و درس و بحث شان خوب است که یک مزیت بالا محسوب می شود.

آیت الله مسعودی خمینی تأکید کرد: از لحاظ اخلاقی و روش رفتاری تاکنون من ندیده ام حاج حسن آقا کوچکترین بی احترامی به هیچ فردی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایشان هیچ وقت به دنبال اصلاح طلبی، اصولگرایی و پایداری نبوده است، گفت: من معتقدم همه باید فقط از اسلام بگویم؛ «الا ان حزب الله هم المفلحون». یکی از خصوصیات حاج حسن آقا این است که هیچ گاه طرف یک جناح یا مخالف دیگری نبوده،  بلکه طرفدار حق بوده است و حق مطلب این است که ما طلبه ها دنبال حق باشیم و هرکس دنبال حق بود و اخلاقی عمل می کرد ما دنبال او هستیم.

آیت الله مسعودی خمینی تصریح کرد: فکر می کنم حضور حاج حسن آقا در خبرگان مفید خواهد بود تا بتواند به وظیفه خبرویت خود عمل کند و امثال ایشان در حوزه باید به خبرگان بروند و وظیفه شرعی خود را عمل کنند.

مصاحبه از سید مهدی  حسینی
نظرات بینندگان