arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

جوابیه ادموندبزیک خطاب به محمد پنجعلی/چرا انتخابم کردید و چرا عذرم را خواستید؟

ادموند بزیک بالاخره سکوت خود را شکست و علیه محمد پنجعلی موضع گرفت. البته باز هم با احترام به کسوت پنجعلی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از شکست 6-2 امیدهای پرسپولیس مقابل استقلال و انتقادهای بهروز رهبری فرد، حالا نوبت ادموند بزیک، سرمربی سابق امیدهای پرسپولیس رسیده تا پس از مدتها سکوت صحبتهای جالبی انجام بدهد. بزیک می گوید:«بعداز اینکه مرا از تیم کنار جوابیه ادموندبزیک خطاب به محمد پنجعلی/چرا انتخابم کردید و چرا عذرم را خواستید؟گذاشتند تا امروز هیچ صحبتی درباره تیم امید پرسپولیس انجام ندادم چون معتقد بودم تیمم به آرامش نیاز دارد.حتی امروز اقای محمد پنجعلی را در باشگاه دیدم اما به احترام کسوت ایشان هیچ حرفی نزدم اما وقتی دیدم در رسانه صحبتهایی را علیه من، بهروز رهبری فرد و تیم انجام دادند لازم دیدم برای روشن شدن اذهان هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کنم. من روی صحبتم با آقای پنجعلی است( بزیک اصرار داشت کلمه آقا قبل از نام پنجعلی برای حفظ حرمت بیاید) بعد از ما تیم امید سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت، چرا آن روز نمی گفتند تیم راادموند بسته است.اگر قرار است که مسوول همه باخت ها من باشم چرا انتخابم کردید و چرا عذرم را خواستید. آقای پنجعلی شما 7-8 نفر را به تیم امید اضافه کردید که شاکله اصلی یک تیم می شود. چطور آن روزها که برنده می شدید به اسم خودتان تمام می شد اما حالا که باختید به نام من!»

بزیک در ادامه می گوید:«آقای پنجعلی کجای دنیا 20 روزه تیم می بندند و از آن انتظار قهرمانی دارند؟ روز اول گفتم که بعد از 8-7 هفته شرایطمان بهتر می شود. اما آقای پنجعلی من تیم بستم  شما درست می گویید اما مگر شما و کمیته فنی نظارت نداشتید؟ آقای پنجعلی تیم نونهالان، نوجوانان و جوانان را هم من بستم؟ روزی که من اخراج شدم فقط برنامه عموپورنگ اعلام نکرد اما وقتی انتخابم کردید خیلی ها متوجه نشدند! آقای پنجعلی کارتان خیلی اشتباه است. تیم من 10 نفره 1-0 به استقلال باخت.نتیجه امروز این تیم هیچ ارتباطی به من ندارد. خواهشا" توجیه نکنید.»

بزیک اینگونه صحبتهایش را ادامه می دهد:«روزی که اخراج شدم 75 تا تماس بی پاسخ داشتم و نخواستم آرامش تیمم بهم بخورد.اما شما پیشکسوت عزیز مجبورم کردید بخشی از حرف ها را بزنم.چرا هیچوقت از کاستی ها صحبت نکردید ؟ چرا هیچوقت نگفتید گه ما در زمین چمن مصنوعی تمرین و در چمن طبیعی بازی می کنیم؟ چرا دنبال کار بازیکنان من در کمیته انضباطی نرفتید تا بازی کنند؟چرا 13 هفته 500 هزار تومان به کمیته انضباطی ندادید تا محرومیت رهبری فرد لغو شود؟ آقای پنجعلی صادقانه با هواداران صحبت کنیم تا واقعیت ها مشخص شود. من در 5 بازی آخر شش بازیکن اصلی را در اختیار نداشتم. البته اشکال از من هم هست که اعتماد و قبول کردم که بعضی ها روی نیمکت باشند.کجای دنیا مربی کمکهایش را انتخاب نمی کند( غیر از رهبری فرد). آقای پنجعلی من از شما ناراحتم چون گفتید کادر را تغییر دادید تا تیم سقوط نکند.مگر ما چند امتیاز کمتر از صدر داشتیم. اگر واقعا" مهم نتیجه گرفتن است کارنامه 10 سال اخیر تیمهای پایه را مرور کنید. خواهشا" این کار را انجام بدهید.اگر نفرات همان ها هستند و شما بازیکن نگرفتید پس بدون من هم می افتد.کما اینکه اعتقاد دارم تیممان خوب  بود و اگر در بازی با عقاب 5 بازیکن محروم نداشتیم تا نیم فصل شرایط مان بهتر هم می شد.»

بزیک در پایان می گوید:«آقای پنجعلی وقتی بازیکنی با ما 2-3 ماه تمرین می کند و بعد عذرش را می خواهید و او با ناراحتی می رود نتیجه اش همین می شود. چطور وقتی 5-0 می بردیم همه می گفتند این بازیکن را ما معرفی کردیم اما وقتی می باختیم هیچکس نمی گفت اینها را معرفی کرده. شک نکنید اگر 20 روز بیشتر زمان داشتم شرایط تیمم خیلی فرق می کرد.»
منبع: ورزش3
برچسب ها: جوابیه ، رسانه ، پنجعلی ، حرمت
نظرات بینندگان