arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

هفته چهاردهم لیگ برتر/گزارش زنده؛ پرسپولیس0 - گسترش0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برانکو در هفته 29 فصل گذشته باخت تلخی برابر گسترش و کمالوند در تبریز تجربه کرد و امیدوار است امروز و در آزادی موفق به شکست این تیم شوند.

پرسپولیس در این دیدار که مهدی طارمی و علی علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد بنگستون و عالیشاه را جانشین مهاجمان گلزن خود کرده و فراز کمالوند در سمت مقابل به تجربه محمد نصرتی و اسدی در خط دفاعی می نازد.

با گزارش زنده این بازی  همراه باشید:

استادیوم آزادی         /       تماشاگر: 5 هزار نفر

داور: تورج حق وردی – بابک داوری – سعید قاسمی – محمد ملکی

اخطار: جری بنگستون (34) پرسپولیس


پرسپولیس:

سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی(C)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، جری بنگستون و امید عالیشاه.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


گسترش فولاد تبریز:

گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیر کریمی.

سرمربی: فراز کمالوند

شرح نیمه اول:

پرسپولیس با کمترین تغییر و با اضافه کردن بنگستون به جای طارمی محروم وارد زمین شد و مطابق دیدارهای گذشته اش بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت های خوبی روی دروازه گیورگیف ایجاد کرد.

شاگردان کمالوند هم در تلاش بودند با استفاده از تجربه محمد ابراهیمی، محمد نصرتی و اسدی نبض بازی را از سرخ ها بگیرند تا هم تیمی های شان به جو بازی عادت کنند اما میدانداری مسلمان و نوراللهی در کنار فرارهای رضاییان و عالیشاه این فرصت را به آنها نمی داد. گسترشی ها که چاره را در بازی فیزیکی دیده بودند بارها با متوقف کردن بازیکنان پرسپولیس سعی در قطع جریان بازی و کاهش سرعت حریف را داشتند که این تاکتیک هم با توجه به بازیکنان تکنیکی پرسپولیس بی اثر ماند و در نهایت آنها روی یکی از حملات خود و با استفاده از تکنیک مسلمان و ارسال دیدنی اش و ضربه تمام کننده بنگستون به گل دست یافتند و نیمه اول را برنده به رختکن رفتند.

شرح گل:

پرسپولیس یک گسترش 0: (دقیقه 35، جری بنگستون): در حالی که بازی دقایقی از سوی دو تیم آرام دنبال می شد این محسن مسلمان بود که با ارسالی دیدنی از سمت چپ بنگستون را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم هندوراسی با به ثمر رساندن این گل آن را به هم تیمی تازه در گذشته اش تقدیم کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 2: اولین خطای بازی رو فرشاد احمدزاده انجام شد و در یک فعل و انفعال بنگر می توانست با سر دروازه گیورگیف را باز کند که او با مهاری مناسب مانع از رسیدن توپ به مدافع پیش تاخته پرسپولیس شد.

دقیقه 3: باز هم خطا روی بازیکنان پرسپولیس و اینبار عالیشاه نقش بر زمین شد تا حق وردی در سوت خود بدمد. این ضربه را نوراللهی به شکلی عجیب ارسال کرد که توپ مستقیما به بیرون رفت.

دقیقه 5: روی یک ضد حمله خطرناک جری بنگستون صاحب فرصت گلزنی شد  اما ضربه فوق العاده اش با برخورد به تیرک افقی راهی اوت شد تا اولین فرصت جدی بازی برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 8: پرسپولیسی ها در موقعیت خوبی برای رسیدن به دروازه گسترش قرار داشتند اما مصدومیت مگنو بابتیستا باعث شد تا آنها با رعایت بازی جوانمردانه توپ را به بیرون بفرستند.

دقیقه 10: اینبار فرشاد احمدزاده صاحب فرصت شد تا ضربه اش را از درون محوطه جریمه به سمت گیورگیف بزند که توپش با اختلاف کمی از گوشه دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: روی سماجت انصاری یک ضربه کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت که سرخ ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و در نهایت ضربه مسلمان هم بی تاثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: شماره 23 گسترش که تکنیکی ترین بازیکن این تیم محسوب می شود بر روی عالیشاه مرتکب خطا شد تا شجاعیان تیمش را در موقعیت خطرناکی قرار دهد. هر چند این فرصت هم در نهایت با اشتباه بازیکنان پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه 26: مگنو بابتیستا با ضربه ای راه دور دروازه سوشا مکانی را تهدید کرد که شماره یک پرسپولیسی ها بدون ریسک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 27: احمد نوراللهی در پاسخ به ضربه مگنو، شوت راه دوری را روانه دروازه گسترش کرد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 43: ارسال دیدنی محسن مسلمان پرسپولیس را توسط محسن بنگر به گل دوم رساند اما سعید قاسمی با بالا بردن پرچم خود ضربه مدافع پرسپولیس را در آفساید اعلام کرد و جشن سرخ ها نیمه تمام ماند.
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان