arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

واکنش مهمانپرست به ادعای دخالت ایران در مسائل سوریه

سوابق دخالتهای آمریکا در امور داخلی کشورها ، حضور نظامی و نهایتا اشغال کشورها کاملا آشکار بوده و اکنون نیز خون مردم آزادیخواه و استقلال طلب بحرین ، یمن ، عراق ، افغانستان و ... با تجهیزات ساخت آمریکا به زمین ریخته می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات باراک اوباما که همانا تکرار سخنان بی پایه و اساس خانم کلینتون مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی سوریه است، این سخنان را مردود دانسته و بار دیگر حاکمان کاخ سفید را به تامل در اظهاراتشان دعوت کرد. 
   
 رامین مهمانپرست طرح اینگونه ادعاها و اتهامات را ادامه جنگ روانی و رسانه‌ای دانست که در سالهای اخیر از جانب آمریکا علیه کشورمان و با هدف فرافکنی و انحراف افکار عمومی منطقه و جهان از حمایت های رژیم سلطه طلب و مداخله جوی آمریکا از رژیم های وابسته در منطقه ادامه داشته است. وی افزود: سوابق دخالتهای آمریکا در امور داخلی کشورها ، حضور نظامی و نهایتا اشغال کشورها کاملا آشکار بوده و اکنون نیز خون مردم آزادیخواه و استقلال طلب بحرین ، یمن ، عراق ، افغانستان و ... با تجهیزات ساخت آمریکا به زمین ریخته می شود.

مهمانپرست در ادامه تصریح کرد: مردم منطقه هرگز حمایت های یکجانبه کاخ سفید از رژیم نامشروع صهیونیستی ، اشغالگری و جنایتهای آن رژیم طی شش دهه گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین ، لبنان و ... و همچنین حمایت از دیکتاتورهای مصر و تونس تا آخرین لحظات، سکوت و حمایت از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع بحرین را که نمونه های بارزی از این دوگانگی و نفاق در سیاستهای آمریکا نسبت به مردم منطقه است ، فراموش نخواهند کرد و فریب بازیهای رسانه ای کاخ سفید را نخواهند خورد.

 

نظرات بینندگان