arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

عضو جنبش اسلامی نیجریه: الگوی ما تفکر حضرت سیدالشهدا(ع) است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شیخ محمد دارالحکمه از اعضای جنبش اسلامی نیجریه که به تهران سفر کرده است در مراسمی که بعداز ظهر امروز برگزار شد با اعلام اینکه از هیچ ترسی از هیچ کسی ندارد الگوی خود و هم فکرانش را تفکرات حضرت سیدالشهدا(ع) اعلام کرد و گفت:دشمنان از این تفکر هراس دارند.


 شیخ محمد دارالحکمه عضو جنبش اسلامی نیجریه در مراسمی که بمناسبت  یادبود شهدای شهر زاریای نیجریه و شهدای انتفاضه سوم فلسطین در مسجد امام صادق تهران برگزار شد گفت: ما از هیچ چیز نمیترسیم چرا که اسوه ما در این مسیر حضرت سید الشهدا(ع) است و آنها از این تفکر می ترسند.

وی در ادامه تصریح کرد: رشد تشیع در افریقا حتی برای ما افریقایی ها نیز بسیار تعجب آور است به طوری که گاهی در یک روز بیش از 100 نفر در افریقا شیعه می‌شوند.

عضو جنبش اسلامی نیجریه با اشاره به حمله ارتش نیجریه به حسینیه شهر زاریا و همچنین منزل علامه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه افزود: پشت پرده این اقدام امریکا، اسرائیل و وهابیت قرار دارد. استکبار و وهابیت با دروغ افکنی و تخریب وجهه شیعیان و کشتارآنها قصد داشتند از رشد تشیع در افریقا جلوگیری کنند اما خواهید دید که این اقدام باعث شیعه شدن صدها هزار نفر دیگر در این منطقه خواهد شد.
دارالحکمه اظهار داشت: جهان اسلام و تشیع باید با توطئه های اینچنینی مقابله کند .

به گفته این شهروند مسلمان نیجریه ای تا 5 سال دیگر جمعیت شیعیان افریقا از سایر ادیان این قاره بیشتر خواهد شد.

وی در پایان افزود: ائتلاف تشکیل شده به رهبری عربستان برای سرکوب و جلوگیری از گسترش تشیع است نه مبارزه با تروریسم چون آنها خود خالق و حامی تروریسم هستند.

عصر امروز سه شنبه مراسمی به مناسبت یادبود شهدای شهر زاریا و شهدای انتفاضه سوم فلسطین در مسجد امام صادق (ع) تهران توسط ستاد مردمی پیگیری سرنوشت علامه زکزاکی دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه برگزار شد که در ان تعدادی از شخصیت های نیجریه ای و نمایندگان جنبش های فلسطینی مقیم تهران و اقشار مردم مشارکت داشتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Romania
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
0
انشالله خدا به مقام سیدالشهدا اقا امام حسین علیه السلام کمکتان کند.
نظرات بینندگان