arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

ترکیدگی لاستیک اتوبوس با 37 مسافر دانش آموز ‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
‌برخورد یک دستگاه اتوبوس با گاردریل در آزادراه قم - تهران و کشف 250 کیلوگرم حشیش، دو خبر از حوزه انتظامی استان قم است.
 
رئیس پلیس راه استان قم با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه اتوبوس پس از ترکیدگی لاستیک با 37 مسافر دانش آموز با عبور از گارد وسط جاده به لاین روبه رو رفت، اما خوشبختانه هیچ خودرویی در مسیر روبه رو با آن برخورد نکرد.
 
سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود: ساعت 15:30 روز گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل 37 مسافر دانش آموز که از قزوین به قم برای زیارت مراجعه کرده بود در مسیر برگشت کیلومتر 36 آزادراه قم - تهران به علت ترکیدگی لاستیک جلو سمت چپ، کنترل وسیله نقلیه از عهده راننده خارج شد.
 
وی ادامه داد: اتوبوس پس از برخورد با گارد وسط و یک تیر چراغ برق و عبور از این موانع به مسیر مخالف رفته و در لاین اضطراری متوقف شد که خوشبختانه هیچ خودرویی در مسیر روبه رو با آن برخورد نکرد و این حادثه به خیر گذشت.
 
رئیس پلیس راه استان قم گفت: بی کیفیت بودن لاستیک که دارای آج بالای 70درصد و ساخت کشور چین بود، از قسمت داخل آن دچار ترکیدگی و منجر به عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده شد.
 
جمشیدی راد با تاکید بر اینکه رانندگان به هیچ عنوان نباید از لاستیک‌های بی کیفیت استفاده کنند، گفت: باید وارد‌کنندگان اینگونه لاستیک‌ها که با جان مردم بازی می‌کنند، پاسخگو باشند.
 
‌کشف 250 کیلوگرم حشیش در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف حدود 250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این استان خبر داد.
 
سرهنگ غلام عباس بُلفکه اظهارکرد: صبح امروز ماموران مبارزه با موادمخدر استان قم با رصد اطلاعاتی و در عملیاتی مشترک با پلیس استان سمنان یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.
 
به گفته وی، قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را از استان‌های شرقی تحویل و از استان قم عبور کنند که در پوشش اطلاعاتی پلیس قم گرفتار شدند.
 
بلفکه افزود: پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله چهار اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل‌های مورد نظر اعزام و در محورهای ورودی استان قم مستقر شدند.
 
وی اضافه کرد: در ادامه یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید در این رابطه شناسایی و پس از متوقف کردن، مورد بازرسی قرار گرفتند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: در بازرسی از خودرو پژو پارس حدود 250 کیلوگرم حشیش در قالب 270 بسته کشف وهر چهار قاچاقچی دستگیر شدند.
منبع: خبرگزاری ایسنا
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان