arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

رئیس جمهور 6هزار زن را به مشهد می فرستد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

 

 سخنگوی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: به همت مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وعده رئیس جمهور در‌خصوص اعزام 6 هزار زن حاضر در همایش "بانوی سرافراز ایرانی " در سال 1389 به مشهد مقدس محقق شد.

مریم ارشدی گفت: زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از تاریخ اول اردیبهشت در قالب گروه‌های 200 نفره به مشهد مقدس اعزام شده و پیش بینی می‌شود طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان اردیبهشت اعزام تمام 6 هزار نفر به انجام برسد.

وی با تأکید بر اینکه دستور رئیس جمهور مبنی بر اعزام زنان حاضر در همایش "بانوی سرافراز ایرانی " به منظور ایجاد نشاط معنوی در میان زنان عملی شد، گفت: این برنامه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی در راستای برنامه‌ریزی برای زنان کشور در جهت تقویت روحیه همفکری، تعامل و برنامه‌ریزی‌های دسته جمعی باشد لذا برگزاری برنامه‌های زیارتی، آموزشی و اخلاقی در راستای مبارزه با جنگ نرم، فراگیری آداب زیارت و مباحث خانواده از جمله برنامه‌های این سفر معنوی قلمداد می‌شود.

ارشدی ادامه داد: 4 هزار و 800 نفر از این تعداد اقشار مختلف زنان جامعه‌اند و یک هزار و 200 نفر از کارمندان فعال دستگاه‌های اجرایی هستند که در همایش تجلیل از 50 بانوی نمونه سال 1389 که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد، حضور داشتند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
5
هزینش رو کی میده؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
0
این همه پول بیت المال خرج بشه بازده اش چی میتونه باشه ما که نسبت به حق خودمون رضایت نداریم
نظرات بینندگان