arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۸۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

محمد تقی رهبر: ریختن پول مردم به جیب آل سعود حرام است/بحرین در حد یک روستاست

رییس فراکسیون روحانیون مجلس خواستار توقف سفر حج عمره شد و تاکید کرد: «علما باید بازنگری در بحث زیارت زائرین داشته باشند چرا که ریختن پول مردم به جیب آل سعود حرام است و برای انجام یک کار مستحب نباید کار حرام انجام داد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانه ملت: رییس فراکسیون روحانیون مجلس خواستار توقف سفر حج عمره شد و تاکید کرد: «علما باید بازنگری در بحث زیارت زائرین داشته باشند چرا که ریختن پول مردم به جیب آل سعود حرام است و برای انجام یک کار مستحب نباید کار حرام انجام داد.»
 
"محمدتقی رهبر" در حاشیه جلسه علنی روز  سه شنبه در جمع خبرنگاران از علما خواستار دستور توقف حج عمره شد و گفت: نیازی به انجام حج عمره و ریختن پول مردم در جیب آل سعود نیست.

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه آل سعود فرقی با آل یهود ندارد، تاکید کرد: «آل سعود قاتل است و با رفتن مردم ما به حج عمره پول مردم در جیب آنها می رود و آنها با این پول سلاح می خرند و مردم مسلمان را می کشند.»

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: «بحرین در حد یک روستاست و ما نیازی به ارتباط سیاسی با این کشور مرتجع و آدمکش نداریم.»

وی سفر حج عمره دانشجویان و نمایندگان را یک کار کلیشه‌ای دانست و گفت: «در حال حاضر ما در شرایط استثنایی قرار داریم و باید بودجه سفرهای حج عمره را متوقف کنیم چرا که این سفر مستحب است.»

وی تاکید کرد:« علما باید بازنگری در بحث زیارت زائرین داشته باشند چرا که ریختن پول مردم به جیب آل سعود حرام است و برای انجام یک کار مستحب نباید کار حرام انجام داد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
3
13
کاملاً با نظر ایشون موافقم. نه تنها عربستان بلکه سفر به امارات و کشورهای عربی از این دست هم باید ممنوع بشه. میریم پولامون رو مفت میریزیم تو شکم این عربهای ... بعدش اونا هارت و پورت میکنن و شاخ و شونه میکشن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
6
جناب آقاي رهبر اون موقع پولي را كه از مردم گرفته ايد و براي 17 سال بعد نيز سفر به حج تمتع را پيش فروش كرده ايد چه ميشود؟ فكر نميكرديد يه روزي ممكنه اوضاع قمر در عقرب بشه؟
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
4
0
بزرگوار! اولا این پول حج عمره در مقابل پول هنگفت نفت عربستان پول بستنی هم نمیشه. ثانیا چرا مردم رو از زیارت محروم می کنید؟ راست می گید راه دبی که معلومه مسافراش اکثرا برای چی میرند را ببندید. ثالثا حضور زائران شیعه و ایرانی خاری در چشم وهابیون و سعودی هاست. اتفاقا باید از این فرصت بهترین استفاده را برای بیداری دیگر مسلمان کرد. تحریم عمره و این حرفها پاک کردن صورت مسئله است. بیایید کار بهتر و البته مشکلتر را انتخاب کنید.
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
1
5
باید این عربها رو تحریم کنیم.کلی پول از این زائران میگیرن ،رفتار بد باهاشون میکنن،ضعیف ترین خدماتو بهشون میدن حالا هم که شاخ و شونه واسه ایران میکشن. ببین ما به کجا رسیدیم.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
6
من بندرعباس زندگي ميكنم . پدر بزرگم تعريف مي كرد روزگاري بهترين سوغاتي راي دوستانش در دبي نفت بود كه در حلب 20 ليتري از ايران مي فرستاد براي روشنائي فانوس و برنج و شكر . حالا به جايي رسيده ايم كه برنج و شكر وارده به بازار بندرعباس كلا از دبي وارد مي شود.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
4
2
عزيزم مدينه النبي و مكه مكرمه در كشور عربستان واقع شده تا تمام مسلمانان جهان هر ساله حول يك محور با اتحاد و برادري و برابري بدور از دغدغه هاي سياسي يك حماسه جاودانه رو ايجاد كنند.اين دور انديشي پيامبر اسلام و قدرت اسلام نشون ميده.پول خرج كردن مال امروز نيست.سفر به حج در زمانه ما بسيار آسان تر كم خطر تر و ارزان تر از قديم بوده حتي زماني كه مارو عجم و مجوس ميخوندن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
1
اصلا مسائل مادی به کنار ..حج با عزت مهمه نه حج با ذلت مگر میشود شما به دیدار خدا بروی و آنجا به شما توهین کنند !! مگر میشود شما برای راز و نیاز با اهل بیت باید طبق رسوم انها عمل کنید!! وگرنه باهتان برخورد بد و شدید می کنند شما در حضور خدا دم نزنی !!! این حج با ذلت است من شخصا تحریم کردم
نظرات بینندگان