arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

سازمان سنجش برای هیچ داوطلبی پیامک نمی فرستد!

براساس اخبار دریافت شده و تماس های برخی داوطلبان ، افرادی سودجو با جعل عنوان سازمان سنجش و ارسال پیامک به داوطلبان ،اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات مربوط به نام نویسی آن ها را دریافت و سوء استفاده مالی می کنند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش درباره سوءاستفاده برخی افراد از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی هشدار داد .

 به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر حسین توکلی افزود: براساس اخبار دریافت شده و تماس های برخی داوطلبان ، افرادی سودجو با جعل عنوان سازمان سنجش و ارسال پیامک به داوطلبان ،اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات مربوط به نام نویسی آن ها را دریافت و سوء استفاده مالی می کنند .

وی گفت: سازمان سنجش آموزش اخبار و اطلاعیه‌های خود را فقط از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org هفته‌نامه پیک سنجش و رسانه ‌های جمعی به اطلاع داوطلبان می رساند .

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش افزود: این سازمان به هیچ عنوان به داوطلبان پیامک نمی فرستد.

توکلی با تاکید بر اینکه موضوع پیامک های ارسال شده به داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از مجاری قانونی پیگیری می شود ، از مردم خواست با مشاهده چنین مواردی ، ‌موضوع را به این سازمان اطلاع دهند .
نظرات بینندگان