arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

احمدی نژاد به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم نرفت

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه به ریاست علی لاریجانی تشکیل شد که در این جلسه بخشهای مختلف سند راهبردی نظام آموزشی کشور به تصویب رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه به ریاست علی لاریجانی تشکیل شد که در این جلسه بخشهای مختلف سند راهبردی نظام آموزشی کشور به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از مهر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه پس از پایان جلسه این شورا با بیان اینکه در این جلسه گزارش عملکرد سال 1389 شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه و شوراهای تخصصی شورای عالی ارائه شد درباره مصوبات گفت: سند راهبردی نظام آموزشی کشور در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بخشهایی شامل بیانیه ارزشها، بیانیه ماموریت، چشم‌انداز، مدرسه در افق چشم انداز 1404 و هدفهای کلان به تصویب رسید.

محمدرضا مخبردزفولی اضافه کرد: مواد 23 تا 30 بیانیه ارزشها که از قبل باقی مانده بود امشب به تصویب رسید که تاکید بر نقش تربیتی نهاد رسانه و بهره گیری هوشمندانه از فناوری ارتباطی، آینده پژوهی و پایش تحولات موثر بر تربیت رسمی و پرورش و ارتقای تحولات موثر بر تربیت رسمی از مهمترین بندهای بیانیه ارزش ها بود.

وی با اشاره به تصویب بخش مدرسه در افق چشم انداز 1404 موارد ذیل را به عنوان مهمترین بندهای این بخش برشمرد: نقش آفرینی در انتخاب آگاهانه و مسئولانه بر اساس معیار اسلامی، یادگیرنده، کمال جو، تسهیل کننده یادگیری، متکی بر ارکان تربیت و بهره مند از ظرفیت عوامل موثر، دارای تعامل اثربخش با مساجد، نهادها، مراکز مذهبی، دارای پیوند با موضوعات و مسائل جامعه. 

مخبر اهم بندهای بخش هدفهای کلان را تربیت انسانی مومن، متخلق به اخلاق اسلامی، عدالتخواه، مسئولیت پذی، وطن دوست، با اراده، خودباور، دانا، آزادمنش، بانشاط و قانون مدار دانست.

گفتنی ست، محمود احمدی نژاد ریاست این شورا را برعهده دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
25
5
درود بر احمدی مرگ برسران فتنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
شما جناب کمبود داری تو این سایتای خبری نیا....خیلی فاصله داری با زمان خودت.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
اخوی ، عدم حضور احمدی نژاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی چه ربطی به سران فتنه داره ؟
چند وقته با کامپیوتر و اینترنت آشنا شدی ؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
هاهاها. تو دیگه خیلی باحالی. چند وقته اخبار نخوندی؟!
نظرات بینندگان