arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

شکست شالکه مقابل منچستر

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس با غلبه بر شالکه آلمان گام بلندی را برای صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس با غلبه بر شالکه آلمان گام بلندی را برای صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشت.

دیدار تیم‌های شالکه آلمان و منچستریونایتد انگلیس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در ورزشگاه ولتینز آره‌نا برگزار شد که شیاطین سرخ با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافتند.

رایان گیگز در دقیقه 67 و وین رونی در دقیقه 69 گلزنان این بازی بودند.

در نیمه اول این دیدار، منچستر بازی را کاملاً در اختیار داشت و بر روی دروازه میزبان آلمانی موقعیت‌های خطرناکی را پدید آورد که عملکرد درخشان مانوئل نویر دروازبان شالکه، شاگردان فرگوسن را در امر گلزنی ناکام گذاشت.

دفاع باز شالکه همچنان زمینه‌ساز حملات دامنه‌دار منچستر بود و شیاطین سرخ موقعیت‌های مناسبی را یکی پس از دیگری به هدر دادند تا فرگوسن نیز از بی‌دقتی بازیکنانش لب به اعتراض بگشاید و فریادهای رانگ‌نیک سرمربی شالکه بیانگر بازی ضعیف آبی‌های گلزن کرشن در نیمه اول بود و درنهایت 2 تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

به‌گزارش فارس، در نیمه دوم باردیگر مردان فرگوسن بر میانه میدان تسلط داشتند و اجازه بازی‌سازی را از نماینده آلمان گرفتند و در یکی از این فرصت‌های پرشمار، هرناندز مهاجم منچستر دروازه شالکه را گشود که کمک داور به ‌درستی آفساید اعلام کرد.

در ادامه روی ارسال پاس عمقی وین رونی، رایان گیگز در دقیقه 67 دروازه شالکه را باز کرد. پس از این گل شاگردان رانگ‌نیک بازهم اجازه بازی‌سازی را به مردان فرگوسن دادند و 2 دقیقه پس از گل اول در دقیقه 69 این بار وین رونی گل دوم منچستر را به‌ثمر رساند تا هواداران پرتعداد شالکه از شکست تیم محبوبشان مغموم شوند.

در این دیدار نماینده آلمان به‌هیچ عنوان درخشش سایر بازی‌های گذشته خود در لیگ قهرمانان را نداشت و عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت تا درخانه و مقابل دیده‌گان هوادارانش متحمل شکست شود.

ترکیب شالکه :نویر - سارپی - رائول گونزالس - ادو - بامیوهان - پاپادوپولوس - فارفان - خورادو - متزلدر - اوچیدا - ماتیپ

 

ترکیب منچستر یونایتد:فان‌درسار - اورا - فردیناند - رونی - گیگز - پارک جی‌سونگ - هرناندز - ویدیچ - کریک - فابیو - والنسیا

علی کریمی ستاره ایرانی شالکه نیز در این بازی به میدان نرفت و 90 دقیقه بر روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت.

دیدار برگشت این 2 تیم چهارشنبه هفته آینده 14 اردیبهشت‌ماه به‌میزبانی منچستر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد.

در همین چارچوب امشب دیدگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین دو تیم اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه برنابئو مادرید برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان