arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

فرگوسن : اين يک نمايش کاملا حرفه اي بود / مربي شالکه : اگر نوير نبود 5 گل مي خورديم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد 10 روز پیش رو را برای تیم خود بسیار حساس و تعیین کننده تلقی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد 10 روز پیش رو را برای تیم خود بسیار حساس و تعیین کننده تلقی کرد.

به گزارش انتخاب؛ در پایان دیدار تیمهای شالکه و منچستریونایتد در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با برتری تیم انگلیسی به پایان رسید ،

 الکس فرگوسن با اشاره به دیدار مقابل آرسنال در روز یکشنبه و مصاف با چلسی که یک هفته بعد از آن برگزار خواهد شد و نیز دیدار برگشت با شالکه در لیگ قهرمانان اروپا گفت : امیدوارم در برابر آرسنال نتیجه خوبی بگیریم و بر اساس نتیجه آن دیدار سه تغییر را در بازی برگشت با شالکه و سپس چلسی در ترکیب تیم اعمال خواهم کرد.این بازیها بسیار حساس خواهد بود اما من فکر می کنم در اوج به سر می بریم. فرگوسن در مورد دیدار رفت با شالکه گفت : این یک نمایش بسیار حرفه ای بود .تمرکز ، قدرت و پاس دهی بازیکنان در بالاترین سطح فوتبال ارائه شد و هم بازیکنان عالی ظاهر شدند.

فرگوسن از نمایش مانوئل نویر دروازه بان شالکه نیز تمجید کرد و افزود : او واقعا عالی کار کرد و می توانم بگویم تا کنون هیچ دروازه بانی مقابل منچستریونایتد به این خوبی بازی نکرده بود. اما به نظر می رسد ، نویر که مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد ، فصل بعد پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند و فرگوسن نیز این مساله را تایید کرد. فرگوسن در مورد شرایط بازی گفت‌: در پایان نیمه اول بسیار ناامید شده بودیم بویژه پس از اینکه نویر ضربه سر رایان گیگز را مهار کرد.اما گل هرناندس با وجود آنکه آفساید محسوب شد اما به ما نشان داد که می توان نویر را مغلوب کرد.

فرگوسن با تمجید از رایان گیگز هافبک 37 ساله و ولزی تیمش ، اضافه کرد : برایم عجیب است که دوران اوج او تا این حد طولانی شده است.من هیچ نشانه ای از نزول او ندیده ام.با این وجود گیگز در بازی با آرسنال استراحت خواهد کرد تا برای بازی چهارشنبه آماده شود.

مربي شالکه : اگر نوير نبود 5 گل مي خورديم

سرمربی تیم فوتبال شالکه معتقد است با وجود باخت خانگی مقابل منچستریونایتد در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، این تیم هنوز تسلیم نشده است.

رالف رنگنیک گفت : برای چه باید ناامید شویم؟ البته که نمی شویم ! وضعیت این مرحله در حال حاضر اینست که منچستریونایتد شانس بیشتری نسبت به ما دارد ، اما در فوتبال هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد و فوتبال قابل پیش بینی نیست.شاید آنها بیش از حد احساس امنیت کنند و آنوقت ما بتوانیم شگفتی ساز شویم.

رنگنیک افزود : حالا باید در بوندسلیگا با بایرن مونیخ روبرو شویم و بعد در خانه یونایتد بازی کنیم.ما در بازی برگشت باید هجومی بازی کنیم و البته ضعفهایی داریم که باید رفع شود.

او در مورد احتمال ضعیف شدن روح جنگندگی و انگیزه تیم گفت : مشکل ما بیشتر مربوط به مسائل تاکتیکی بود.ما به اندازه کافی در لحظات حساس آمادگی نداشتیم.البته نمی شود انتظار داشت که همیشه مثل بازی با اینتر ، بدرخشیم.پیش بینی کرده بودم که بازی بسیار سخت خواهد بود ، اما در 15 دقیقه اول بازی شرایط واقعا خطرناک بود و ما به خوبی دفاع کردیم.خط دفاع ما روزنه هایی داشت و در خط حمله پاسهای آخر با دقت داده نشد تا بتوانیم گل بزنیم.ما به منچستریها بیش از حد فضای حرکت دادیم و روی گل اول حریف بازیکنان ایستاده بودند و نگاه می کردند.

رنگنیک در پایان نقش مانوئل نویر دروازه بان تیمش در مهار حملات متعدد منچستریونایتد به ویژه در نیمه نخست را ستود و گفت‌ : اگر او نبود در نیمه اول حتی امکان داشت سه گل دریافت کنیم. او در این سالها پیشرفت خوبی داشته و یک دروازه بان سطح اول فوتبال جهان است.
نظرات بینندگان