arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

وزیر کشور : ایران عنصری قوی در برقراری توازن منطقه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر کشور گفت: هیچ اتفاقی در منطقه بدون حضور ایران به سرانجام نمیرسد چراکه ایران یک عنصر قوی در برقراری توازن منطقه است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش وحدت علما، معتمدین، نخبگان وجوانان استان اظهار کرد: مسلمانان به پیروی از سیره و منش پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) باید و حدت و انسجام خود را در برابر دشمنان اسلام حفظ کنند.

وی با بیان اینکه توفیق عبادت وبندگی در صراط مستقیم از آن مسلمانان شده تصریح کرد: پیامبر(ص) پیام بزرگ نجات بشریت را به مسلمانان آگاهی داده است.

وزیر کشور گفت: ملت ایران درکنار هم ندای توحید و همبستگی و هدایت طلبی را سردادند و ریسمان عظیم الهی که قرآن، پیامبر وائمه می باشد موجب عزت و سربلندی ما شده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران باعث دفاع ازحق درشرایط کنونی شده است تصریح کرد: شکر عملی ما در هفته وحدت باید تقویت دین خدا باشد چراکه هرچه ذهنیت ها به سمت دین خدا پیش رود از صراط مستقیم دور نخواهد شد.

رحمانی فضلی همچنین ضمن بیان اینکه امروزه دنیای غرب ازاسلام اصیل و ناب هراس دارد افزود: دشمن همواره تمام تلاش خود را برای خاموش کردن نور هدایت به کارمی برد که باید با اتحاد و همبستگی دشمن را در رسیدن به خواسته اش ناکام گذاشت.

وزیر کشور گفت: امروزه دشمن با بکارگیری از برداشت های اشتباهش از سنت رسول خدا قصد ایجاد انحرافات فکری و اندیشه ای اسلامی را داشته که تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی تمام قد و با استقامت درمسیر دفاع ازحق خود ایستاده است.

وی ضمن بیان اینکه هرجا صدای کمک طلبی باشد کشور ایران خود را موظف کمک به نیازمندان می داند افزود: ایران در بین اقوام ونژاد های مختلف درجغرافیا توانسته یک صحنه زیبا ازهمدلی و همزبانی را به همگان نشان دهد.

رحمانی فضلی گفت: ایران کماکان آمریکا را دشمن خود می داند و دولت اعلام کرده درصورتی که حقوق مردم ایران از سوی این کشور مورد خدشه و تجاوز قرارگیرد برای گرفتن حق مردم ایستاده است.

وزیر کشور ادامه داد: مذاکره یک روش احقاق حق است و از هرمسیری که حقوق ملت تامین شود همان راه را پیش خواهیم گرفت و از حقوقمان درهمه مراحل دفاع خواهیم کرد.

رحمانی‌فضلی گفت: برای ایستادن درمقابل دشمن و توسعه و پیشرفت ملت ایران محتاج عوامل سبب ساز(دین اسلام، آموزه های دینی، قبول هدایت) هستیم که مهم ترین آنها قبول مردم است که برای موفقیت باید به خواسته های مردم توجه کرد.
نظرات بینندگان