arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

معاون سیاسی سپاه: هدف غربی ها خنثی کردن نفوذ ایران در منطقه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف غربی ها در کوتاه مدت جلوگیری از نفوذ ایران در آسیای غربی و شمال آفریقا و در بلند مدت تبدیل کردن ایران به متحد منطقه ای است.



به گزارش ایرنا، رسول سنایی راد روز پنجشنبه در نشست وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن برای زمین گیر کردن ایران در منطقه جنگ نیابتی را به راه انداخته و در داخل کشور نیز از استراتژی نفوذ استفاده می کند.
وی با بیان اینکه نفوذ ایران بر خلاف نفوذ آمریکا که قدرت و منفعت طلبانه است مثبت و مبتنی بر رویکردهای انسانی است افزود: نفوذگری غرب با هدف به سطه کشیدن انسان ها و بلعیدن منافع و سرمایه آنان است اما نفوذ ایران برای کمک به حق و انسانیت است.
سنایی راد گفت: نفوذ گر با توان ارتباطی بالا، روابط عمومی قوی، ایجاد جذابیت های مالی و نخبگی در خود و حفظ پوشش خیرخواهی کار خود را انجام می دهد در حالیکه اهداف شیطانی را در خفا دنبال می کند.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا برای موفقیت در طرح نفوذ به مسئولان کشور بقبولاند که کشور دارای مشکل است افزود: آنها می خواهند که مردم و مسئولان کشور سهل انگار و ساده اندیش شوند و به آنان اعتماد کنند.
به گفته سنایی راد، آمریکا برای ارتباط با ایران به جای ارتباط در حوزه های فناوری و تکنولوژیکی و دادن قطعات هواپیما به دنبال راه انداختن فروشگاه مواد غذایی، فست فود و کارخانه تولید نوشابه است در حالیکه این عدم صداقت آنان در خیرخواهی برای ایران را ثابت می کند.
وی، وجود مشکلات، وجود جریانات همسو با نفوذگر، ریزش و خستگی نیروهای انقلابی و جابجایی و شکاف نسلی با اتکا به تکنولوژی های مدرن را از جمله زمینه های موفقیت دشمن در طرح نفوذ ذکر کرد.
نشست وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دانشجویان و طلاب بسیجی روز پنجشنبه از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با هدف بررسی و ارزیابی شرایط کشور و تحلیل میزان موفقیت دو نهاد حوزه و دانشگاه در وحدت در شهرری برگزار شد.
بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهد خستگی ناپذیر و عالم ربانی، آیت اللّه مفتح، است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود و به همین مناسبت این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

نظرات بینندگان