arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

مورينيو : من جادوي پيروزي ندارم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار امشب تیمش در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا گفت : هیچ تیمی از قبل بخت اول صعود نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار امشب تیمش در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا گفت : هیچ تیمی از قبل بخت اول صعود نیست.

به گزارش انتخاب؛ ژوزه مورینیو گفت‌: من شربت جادویی ندارم که با خوراندن آن به بازیکنانم برای رئال پیروزی بسازم.بارسلونا تیم بزرگیست و مربی درجه یکی دارد ، بنابراین هر چیزی امکان خواهد داشت. وی اضافه کرد : من همان مربی هستم که با 5 گل از بارسلونا شکست خورده ام و جادویی در اختیار ندارم.ما در ال کلاسیکوی قبلی در والنسیا بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و بازی امشب بازی دیگریست.بنابراین باید در سطح بالای توان خود بازی کنیم و تحت تاثیر آنچه در گذشته رخ داده قرار نگیریم.

مورینیو که خود قبلا در سالهای 1996 تا 2000 دستیار و مترجم بابی رابسون انگلیسی در بارسلونا بوده اضافه کرد ، پیش بینی اینکه چه تیمی به فینال ومبلی خواهد رفت بسیار دشوار است.

او گفت‌: دو تیم یکدیگر را به خوبی می شناسند و رقیب سنتی هستند.بازیکنان دو تیم هم با پیروزی و قهرمانی آشنا هستند و می دانند که حضور در بازیهای مهم چه مفهومی دارد.اما معتقدم در نیمه نهایی هیچ تیمی بخت برتر صعود نیست. بازی امشب دقیقا در روز سالگرد پنجاه و یک سالگی پیروزی 3 - 1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در بازی برگشت نیمه نهایی جام باشگاههای اروپا در فصل 60 - 1959 برگزار می شود.اما یک فصل بعد در همان دور اول بارسلونا ، رئال را حذف کرد. مورینیو افزود برای اینکه به شاگردانش اهمیت فعل خواستن در این بازی را تفهیم کند ، آنها را متوجه اظهار نظر آلبرت انیشتین کرده است.

وی در پایان گفت‌: یک بار انیشتین گفت که تنها خواستن قوی تر از نیروی مکانیکی و بخار ، الکتریسیته و انرژی اتمی است.رفیق آلبرت اشتباه نکرده است.با فعل خواستن می توان به همه چیز رسید.
نظرات بینندگان