arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

فرمانده مرکز عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه؛ روسیه آماده همکاری اطلاعاتی با ائتلاف است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده مرکز عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه امروز اعلام کرد: مسکو آماده ارائه اطلاعاتی از مواضع تروریست های داعش به ائتلاف تحت امر آمریکا بوده و انتظار رفتار متقابلی را نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روسیه اعلام کرد آماده ارائه اطلاعات مرتبط با تروریست های داعش به ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش که تحت امر آمریکا است بوده و انتظار مشابهی را نیز از شرکاء خود دارد.

ژنرال «سرگئی رودسکوی» فرمانده مرکز عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه امروز جمعه در این باره اعلام کرد: مسکو آمادگی خود برای ارائه اطلاعاتی از مواضع تروریست های داعش به ائتلاف تحت امر آمریکا را اعلام و انتظار رفتار متقابلی را نیز از سوی طرف مقابل خود دارد.

رودسکوی در این باره گفت: نیروی هوایی روسیه اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار داشته و می تواند آن ها را در اختیار شرکای خود برای مبارزه با داعش قرار دهد.

فرمانده مرکز عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه در ادامه افزود: نیروی هوایی روسیه حملات هوایی خود را علیه تروریست ها ادامه خواهد داد.

به گزارش مهر، روسیه از چهارشنبه مصادف ۳۰ سپتامبر  سال جاری، اعلام کرد که در راستای قوانین بین المللی و بنا به درخواست دولت مشروع سوریه حملات هوایی خود به تروریست های تکفیری داعش در این کشور را آغاز می کند

نظرات بینندگان