arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

مجبور شدم ثبت نام کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون رهروان مجلس حضور نماینده لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان را تکذیب کرد و گفت: من و لاریجانی به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان مجلس پس از ثبت نام در وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نامزدی لاریجانی به صورت مستقل از حوزه انتخابیه قم علی رغم حضور نماینده وی در ائتلاف اصولگرایان گفت: آقای لاریجانی نماینده ای به ائتلاف اصولگرایان نفرستاده و هیچ کس از جانب آقای لاریجانی در ائتلاف شرکت نمی کند.

وی تاکید کرد: ایشان و بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنیم.

جلالی در خصوص بیانیه شب گذشته اش گفت: پس از مشورت های زیاد صادر کردم بلاخره دیشب بیانیه دادم اما این بدین معنا نبود که شب گذشته به این نتیجه رسیده ام که در انتخابات 94 شرکت نکنم.

رئیس فراکسیون رهروان افزود: از دوره گذشته هم به این نتیجه رسیده بودم که در انتخابات شرکت نکنم و تصورم این بود که دوره نهم، دوره پایانی حضورم در مجلس است.

وی ادامه داد: دوره قبل هم زودتر اعلام کردم که کاندید نمی شوم اما با اصرار دوستان به این نتیجه رسیدم که در انتخابات نامزد شوم .بنابراین این بار تصمیم گرفتم در دقیقه نود اعلام عدم کاندیداتوری کنم.

جلالی گفت: 5شنبه بیانیه را صادر کردم تا دوستانی که به احترام بنده نامزد انتخابات نشده اند فرصت نام نویسی برای انتخابات را داشته باشند.

رئیس فراکسیون رهروان گفت: بعد از صدور بیانیه تماس های زیادی با بنده گرفته شد که منصرف شوم برخی وزرا، معاونان رئیس جمهور، ائمه جمعه و روحانیون با بنده تماس گرفتند.حتی امروز که در بهشت زهرا و در مراسم تشییع پیکر پدر خانمم تماس ها ادامه داشت.

وی گفت: آقای لاریجانی هم طی دو سه روز اخیر تلاش کردند همدیگر را ببینیم تا بالاخره امروز بیش از یک ساعات و نیم صحبت کردیم و نهایتا ایشان امر کردند ثبت نام کنم.

جلالی اظهار داشت: آقای ابوترابی و جمع بسیاری از نمایندگان هم در خواست کردند و نهایتا مجبور به ثبت نام شدم.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار مهر مبنی براینکه آیا قبل از صدور بیانیه با آقای لاریجانی مشورت کرده بودید، اظهار داشت: البته قبل از امروز چندین جلسه دیگر هم با آقای لاریجانی صحبت کرده بودم حتی هم که ایشان به بنده گفتند باید قبل از بیانیه صحبت می کردیم گفتم ما صحبت کرده بودیم. گفتند این صحبت ها حول و حوش عدم نامزدی شما از شاهرود بود برای تهران صحبت نکرده بودیم.

رئیس فراکسیون رهروان با بیا اینکه قرار شد فعلا از تهران نامزد شوم، گفت: البته من مدیون مردم شاهرود هستم.

جلالی گفت: ما محوریت روحانیت را قبول داریم اما برخی جریانات از تابلوی روحانیت استفاده می کنند و آرا و نظرات خود را پیگیری می کنند.


نظرات بینندگان