arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

هیچ یک از زائران تمتع انصرف نداده اند

رييس سازمان حج و زيارت با اشاره به اینکه تاکنون هیچ آماری مبنی بر انصراف زائران تمتع به ما اعلام نشده است، گفت: روز سه شنبه این هفته اولویتهای حج تمتع امسال اعلام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سعید اوحدی به حادثه منا اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش بانک ملی هیچ یک از متقاضیانی که در گذشته برای سفر تمتع ثبت نام کرده بودند به دلیل اتفاقات اخیر مکه و حادثه منا انصراف نداده اند و تمام افراد در انتظار اعلام اولویتها هستند.

وی گفت: اولویتهای تمتع مصادف با ۱۷ ربیع الاول، روز سه شنبه ۸ دیماه اعلام خواهد شد و پس از آن نیز در دهه فجر ثبت نام در کاروانهای مجاز سازمان حج آغاز می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه هنوز عربستان در مورد افزایش تعداد زائران اعزامی حج ۹۵، اعلام موافقت نکرده است، گفت: فعلا تعداد زائران، همان ۶۴ هزار نفر خواهد بود و در صورت موافقت با افزایش تعداد زائران ما نیز تعداد حجاج را افزایش می دهیم.

به گفته وی، هنوز مبلغ قطعی هزینه های تمتع مشخص نشده است و به زودی اعلام می شود اما در مجموع مبلغ کلی در دو قسط از زائران دریافت می شود.

منبع: مهر
برچسب ها: حج ، زائران ، حادثه منا
نظرات بینندگان