arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

فانی:دوره ابتدایی به لحاظ کیفی مورد توجه قرار می‌گیرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در اجرای سند تحول نظام آموزشی که زیرساخت آن در برنامه ششم توسعه شکل می‌گیرد بتوانیم به دوره ابتدایی هم به لحاظ کمی و کیفی بیش از پیش توجه کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی‌اصغر فانی در همایش ملی آموزش ابتدایی و تجلیل از دکتر غلامحسین شکوهی اظهار داشت: امیدواریم در اجرای سند تحول نظام آموزشی که زیر ساخت آن در برنامه ششم توسعه شکل می‌گیرد بتوانیم به دوره ابتدایی هم به لحاظ کمی و کیفی بیش از پیش توجه کنیم.

وی افزود: در سند تحول زیر نظام‌های نظام آموزش و پرورش شامل زیر نظام منابع انسانی، مدیریت و رهبری، آموزشی فضا و تجهیزات، آموزشی مالی و منابع بودجه‌ای، پژوهش و ارزش‌یابی و زیر نظام برنامه درسی است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این 6 زیر نظام ارکان نظام آموزش و پرورش را تشکیل می‌دهد که در راس آن زیر نظام منابع انسانی است.

فانی با اشاره به اینکه تحول در نظام آموزش و پرورش تحول در نیروی انسانی است، اظهارکرد: تحول یک کلمه است که در پشت این یک کلمه یک دنیا کار نهفته است. لازمه ایجاد تحول، ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش است که معلم مهم‌ترین رکن است.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه استاد شکوهی هم معلم بود و هم معلم تربیت کرده است، تصریح کرد: لذا امیدوارم بتوانیم منش و روش استاد شکوهی را در همه ارکان آموزش و پرورش به خصوص در پیش‌دبستانی و دبستانی که زیرساخت منابع انسانی را شکل می‌دهد عمل کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فانی گفت:‌توسعه کمی و کیفی در دوره ابتدایی از اهداف مهم آموزش و پرورش است.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان