arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

تهدید به مرگِ نتانیاهو و آماده‌باش شاباک

به دنبال تهدید به قتلِ نخست وزیر و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی، سازمان امنیت داخلی این رژیم تصمیم گرفت محافظت را از این مقامات افزایش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 به دنبال آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، و نفتالی بنت، وزیر علوم رژیم صهیونیستی، ب وسیله گروه‌های تندروی یهودی تهدید به قتل شدند، سازمان امنیت داخلی این رژیم تصمیم گرفت محافظت از این مقامات را افزایش دهد.

کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد نفتالی بنت پس از اینکه آغاز تحقیقات علیه عاملان جنایت سوزاندن خانواده دوابشه را تایید کرد، تهدید به قتل شد.

از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی شنبه شب یک صهیونیست ساکن تل‌آویو را به خاطر تهدید به قتل بنیامین نتانیاهو و برخی شخصیت‌های سیاسی این رژیم بازداشت کرد.

روزنامه صهیونیستی معاریو دراین باره نوشت: این اسرائیلی، ۶۹ ساله، در دو هفته گذشته، بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر، صهیونیست‌ها را به ترور و آسیب رساندن به بنیامین نتانیاهو و برخی شخصیت‌های بلندپایه این رژیم دعوت کرده بود.

این صهیونیست همچنین تصاویر نتانیاهو و شماری از مقامات سیاسی این رژیم را در لباس نازی‌ها منتشر کرده بود.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته در گزارشی از تشدید تدابیر امنیتی شاباک برای حراست از «یهودا فاینشتاین» دادستان کل این رژیم خبر داد.

این شبکه اعلام کرد پس از اینکه دادستان کل اسرائیل بوسیله برخی افراد که پیش بینی می‌شود اعضای گروه‌های راستگرای افراطی در پس آن قرار دارند تهدید شد، سازمان شاباک تدابیر امنیتی خود را برای محافظت از یهودا فاینشتاین افزایش داد.

به گزارش این شبکه، تدابیر امنیتی مشابهی نیز برای محافظت از دو مسئول عالی رتبه دستگاه قضایی این رژیم اتخاذ شده است.

نظرات بینندگان