arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

فراخوان/بیایید از درد ورنج ابوالفضل بکاهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خیریه نسیم وصال نوشت: امام کاظم  علیه‌السّلام – فرمود: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می‌کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند.

ابوالفضل نوجوانی چهارده ساله و دانش آموز متوسطه اول است ، اوبه اتفاق خانواده ۶نفره اشان در یک منزل اجاره ای زندگی می کنند،ابوالفضل از بچگی دارای زائده در ناحیه فک ودنداهایش بوده وهرروز این زائده های دندانی شکل که به صورت نامنظم برروی لثه هایش قراردارند رشد می کنند وباعث شده است ظاهری غیرطبیعی به دهان وفک ایشان بدهد وحتی از نظر تکلم باعث ایجاد مشکلاتی برای ایشان شده است وچون بااین وضعیت از حضو درکنار همکلاسی هایش شرم دارد مجبور است با ماسک به مدرسه وبازی با همسن وسالهایش بپردازد.

بارها برای جراحی وارتودنسی به دندانپزشک مراجعه نموده اما چون هزینه دندانپزشکی وارتدونسی بالا بوده نتوانسته این مشکل را حل نماید ازطرفی پدر ابوالفضل کارگر فصلی ساختمان است وتوانایی تامین هزینه را نیز ندارد واین موضوع باعث شده است هر روز بر درد ورنجهای ابوالفضل اضافه شود.

براساس نامه ارسالی توسط دندانپزشک به این موسسه مبلغ ۴۰میلیون ریال هزینه درمان وارتدونسی ایشان  اعلام شد است ،بیایید با کمک هم هزینه درمان این نوجوان را تامین نماییم واز درو رنجهایش بکاهیم

شماره حسابهای موسسه

 

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب: ۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰
 شماره حساب بانک ملت: ۵۰۹۲۷۹۱۵۸۵
شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۳۵۳۵۶۰۰۰۰
شماره شبا:IR610120010000005092791585

بصورت آنلاین هم می توانید کمک کنید



نظرات بینندگان