arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

احسان حدادی: اشتباهاتم پیشرفت را از من گرفت

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیگ گفت: من چند سال بدون مربی تمرین کردم و این باعث شد که اشتباهاتی را در برنامه‌های تمرینی خودم داشته باشم که پیشرفت را از من گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احسان حدادی در حاشیه مراسم شهدای دوومیدانی گفت: وجود 114 شهید در دوومیدانی نشان می‌دهد که این رشته شهدای زیادی را در دفاع مقدس داشته و من اصلا نمی‌توانم در این باره صحبتی داشته باشم. آن‌ها کار بزرگی کردند و انجام کار آن‌ها در شرایط فعلی کار سختی است که شهدا در آن زمان برای مملکت خود انجام دادند. این نشان می‌دهد که آن‌ها چقدر بزرگ بودند و جانبازانی هم که الان هستند، سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

او ادامه داد: سال گذشته من با آقای کیومرث هاشمی برای ملاقات جانبازان به یک بیمارستان رفتم و آنجا افرادی بودند که بیش از 27 سال روی تخت بیمارستان بودند. لازم است که ما چنین افرادی را الگو قرار دهیم و بتوانیم درست زندگی کنیم. جایگاه آن‌ها کاملا مشخص است و فکر نمی‌کنم که ما بتوانیم مانند آن‌ها باشیم.

حدادی ادامه داد: قهرمانان واقعی آن‌ها بودند چرا که الان همه امکانات برای همه اقشار جامعه فراهم است اما آن‌ها در آن شرایط سختی‌های زیادی کشیدند و اتفاقات ناگواری برای آن‌ها رخ داد. حق آن‌ها این است که در بهترین جا باشند و امیدوارم که ما هم با کارهایمان بتوانیم به آن‌ها نزدیک شویم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک درباره تمرین‌های خود نیز گفت: حدود 10 روز است که در تهران تمرین می‌کنم و برنامه تمرینی‌ام سخت‌تر شده هرچند که نمی‌توانیم خیلی زیاد در تهران تمرین کنیم. هفته آینده اردوی آفریقای جنوبی شروع می‌شود و امیدوارم ریتم تکنیک‌هایم به مانند گذشته شود. اردوی کیش بسیار خوب بود و من بعد از سه سال موفق شدم با مربی تمرین کنم.

او با تاکید بر رضایتش از مربیان خارجی خود گفت: من از تمام مربیانم راضی هستم. سال‌هاست که با کیم بوخونسف تمرین می‌کنم اما بدون مربی بودن کار را سخت کرده بود اما الان به سختی تمرین می‌کنیم.

او با بیان اینکه تنها بودنش در تمرین‌ها باعث اشتباهاتی شده است گفت: من چند سال بدون مربی تمرین کردم و این باعث شد که در برنامه‌های تمرینی‌ام اشتباهاتی داشته باشم که پیشرفت را از من گرفت. من طلای بازی‌های آسیایی اینچئون را به دست آوردم اما واقعا این طلا به دل خودم هم نچسبید. قبول دارم که تمام اشتباهات از طرف خودم بود اما اگر یک ورزشکار به تنهایی تمرین کند قطعا اشتباهاتی در برنامه تمرینی‌اش خواهد داشت. قبل از مسابقه‌های جهانی من دو هفته بدنسازی سخت داشتم که کار اشتباهی بود و شرایطم را برای مسابقه‌های جهانی چین نامساعد کرد.

حدادی در پایان گفت: امیدوارم مربیان، فدراسیون، کمیته و وزارت ورزش همه دست به دست هم بدهند تا به هدف‌مان در المپیک برسیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان