arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

هافبک دورتموند به گلادباخ پیوست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک دورتموند که روز گذشته برای انجام معاینات پزشکی وارد شهر مونشن‌گلادباخ شده بود، امروز قراردادش را با تیم این شهر به امضا رساند.

انتقال یوناس هوفمن از بروسیا دورتموند به بروسیا مونشن‌گلادباخ قطعی شد. هر دو باشگاه ساعاتی پیش ضمن تایید رسمی این خبر نوشتند این هافبک 23 ساله قراردادی در ازای مبلغ هشت میلیون یورو تا سال 2020 امضا کرده است.
مکس ایبرل ،مدیر ورزشی باشگاه گلادباخ، در اینباره اظهار داشت:" یوناس هوفمان به ما کمک خواهد کرد در دور برگشت خلأ خط میانی خود که در پی مصدومیت مهره‌های کلیدی‌مان ایجاد شده را جبران کنیم. ابته قطعا ما به این ترانسفر به صورت درازمدت و با هدف تقویت ترکیبمان نگاه خواهیم کرد. یوناس پیشتر هم در ماینس و هم در دورتموند نشان داد که او یک بازیکن در سطح بالاتر از متوسط بازیکنان آلمانی است."
هوفمن هم به رغم اینکه در دورتموند چیزی جز یک بازیکن ذخیره نبود اذعان کرد:" من در دورتموند ،در یک باشگاه بی‌نظیر با محیطی فراتر از حد تصور، دوران بی‌نهایت زیبا، احساسی و موفقی را گذراندم. از اینرو وظیفه خودم می‌دانم امروز از هم‌بازی‌هایم، همه کارکنان باشگاه و هواداران که همواره از من حمایت کردند تشکر کنم."
گفتنی است در پی مصدومیت شدید پاتریک هرمان و آندره هان در ترکیب اصلی مونشن‌گلادباخ، سران این تیم به سرعت دست به کار شدند تا در نقل و انتقالات زمستان جاری برای پر کردن این خلأ تدبیری بیاندیشند. آنها توانستند برای جذب هوفمن، رقبایی همچون هوفنهایم، هانوفر و هامبورگ را کنار بزنند.
نظرات بینندگان