arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

سیدحسن خمینی خبر سایت حامی مشائی در مورد کاندیداتوری اش را تکذیب کرد

در پی درج خبری مبنی بر کاندیداتوری حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری در برخی سایت های اینترنتی ،حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی از اعضای دفتر امام خمینی(س) و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز این خبر را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سایت جماران نوشت:

در پی درج خبری مبنی بر کاندیداتوری حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری در برخی سایت های اینترنتی ،حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی از اعضای دفتر امام خمینی(س) و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز  این خبر را تکذیب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی  در گفت وگویی با  پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در پاسخ به این پرسش که "برخی سایت های اینترنتی در اخبار خود مدعی شده بودند که  حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده هستند ، آیا این خبر صحت دارد؟ گفت : خبر مذکور دورغ است و نیات اینگونه سایت ها از این خبرسازیها نیز معلوم است ، دوستان نباید فریب این سخنان را بخورند.

وی اظهار داشت : همچنان که پیش از این اعلام شده بود هرگونه خبری درباره حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی اگر از ناحیه ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران منتشر نشده باشد، فاقد اعتبار است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
9
1
جناب سید حسن باید بدانند که حضرت امام هرگز راضی به حضور فرزندانشان در عرصه مستقیم سیاست نبوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
جناب آقاي سيد حسن خيلي بهتر از شما ميداند كه چكار كند شماها لازم نيست دلسوزي ايشان را بكنيد.
نظرات بینندگان