arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

حرف‌های مهم مدیر نفت درباره جدایی صادقیان و منصوریان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت در مورد اخبار مربوط به جدایی علیرضا و منصوریان و حضور فرکی در نفت، گفت: ما هیچ‌کس را به زور در نفت نگه نمی‌داریم.
 

قنبر زاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: آقای صادقیان در صفحه رسمی خودش عنوان کرده که قصد دارد از نفت جدا شود و به همین دلیل باشگاه تصمیم گرفت ایشان را در لیست فروش قرار دهد.

او ادامه داد: اینکه آقای منصوریان پیش از این گفته بود تا زمانی که در نفت باشد صادقیان هم هست برای قبل از زمانی بود که خود صادقیان درخواست رسمی برای جدایی داده است. او بازیکن خیلی خوبی است الان هم از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد و به هر تیمی هم می‌تواند کمک کند، اما اینکه او عنوان کرده قصد جدایی از نفت را دارد دیگر درشان ما نیست که بخواهیم او را در تیم نگه داریم.

قنبرزاده گفت: این حرف اشتباه است که من و منصوریان با هم اختلاف‌نظر داریم. در حقیقت آقای منصوریان دوست ندارد هیچ بازیکنی را بفروشیم ولی من باید به عنوان مدیر وضعیت مالی و شانیت باشگاه را هم در نظر بگیرم.

مدیرعامل نفت، افزود: اسامی که در سایت باشگاه نفت یعنی آقایان پیام صادقیان و علیرضا صبوری آزاد، ارشیا جباری عنوان‌شده در لیست فروش قرار دارند. این به صلاح خود باشگاه هم هست و هیچ ارتباطی به بحث فنی ندارد.

قنبرزاده با شاره به مذاکراتی که با صادقیان دارد، اضافه کرد: من شخصاً با آقای صادقیان حرف زدم و به او گفتم که شرایط پرداختی‌ها او هم مثل سایر بازیکنان خواهد بود. ولی صادقیان تاکید کرد که مشکل مالی دارد و به همین دلیل هم می‌خواهد در نیم‌فصل از نفت جدا شود. بحث جدایی صادقیان هم فنی نیست و قطعاً او به درد نفت می‌خورد ولی با این شرایط جدایی او به صلاح باشگاه است. البته ما بیشتر از ۳۰ درصد به ایشان پرداختی داشتیم و به همین دلیل تیم‌ها با خود باشگاه نفت مذاکره کنند.

مدیرعامل نفت در پاسخ به این سؤال که آیا خبر جدایی علیرضا منصوریان از نفت و حضور حسن فرکی در نیم‌فصل درست است یا نه؟ گفت: من اجازه حرف زدن بیشتر از این ندارم و اگر لازم باشد اطلاعات بیشتر را از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می‌کنیم.  تنها چیزی که فعلاً می‌توانم بگویم  این است که ما هیچ‌کس را به زور در نفت نگه نمی‌داریم.
نظرات بینندگان