arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

قوه قضاییه: آغاز برخورد با مفسدان اقتصادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رییس قوه قضاییه از آغاز برخورد با مفسدان اقتصادی درکشور خبر داد .

غلامحسین اسماعیلی در زنجان گفت : اطلاع رسانی درخصوص مفسدان اقتصادی، پس از صدور حکم قطعی ، صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه هم اکنون چند پرونده برخورد با مفسدان اقتصادی در مجتمع ویژه قضایی در حال رسیدگی است افزود: برای برخی از این مفسدان حکم صادر شده است.

او گفت : درحوزه قضایی بحث سیاسی دخالتی ندارد و قضات پرونده ها بدون ملاحظه سیاسی و مدنظر قراردادن جایگاه و شخصیت سیاسی افراد به جرائم آنها رسیدگی می کنند.

اسماعیلی با اشاره به فرمان 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب به رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی افزود : فرامین معظم له در اولویت کاری همه قضات قرار دارد و برای شناسایی، برخورد و رسیدگی با جرائم اقتصادی ازهیچ اقدام قانونی دریغ نخواهد شد.

معاون رییس قوه قضاییه گفت: رسیدگی به این پرونده ها درمقایسه با جرم ، نوع ، حجم و تخلفات صورت گرفته ، مدت زمان بیشتری می طلبد.

او با اشاره به شایعاتی در مورد وضعیت، رفاه و امتیازات برخی افراد متمکن در زندانها افزود : هیچ زندانی در شرایطی بهتر از سایر زندانیان قرار ندارد و برای هرکسی متناسب با نوع پرونده و روند اصلاح و تربیتی ، شرایطی فراهم می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
0
1
4 ساله میخواهید مفسد معرفی کنید. یعنی تا الان نتوستید پیداشون کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
0
1
چند ساله که این حرف تکراری را میگویید به به فرض عملی هم که بشه دو سه تا آدم خرده پا را میگرید بعد تموم میشه چند وقت بعد دوباره همین حرفهای تکراری
نظرات بینندگان