arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

اصولگرایان عزم خود را برای وحدت جزم کرده‌اند

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور گفت: همه حاضران در همایش اصولگرایان عزم خود را جزم کرده‌اند که در یک صف واحد برای بدست آوردن موفقیت بزرگ حرکت خود را آغاز کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور گفت: همه حاضران در همایش اصولگرایان عزم خود را جزم کرده‌اند که در یک صف واحد برای بدست آوردن موفقیت بزرگ حرکت خود را آغاز کنند.

 حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور طی سخنانی در همایش سراسری ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران در حال برگزاری است، گفت: همه حاضران در این همایش عزم خود را جزم کرده‌اند که در یک صف واحد برای بدست آوردن موفقیت بزرگ حرکت خود را آغاز کنند و شک نداریم که قله های پیروزی از سوی این جمع فتح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید خودبینی ها برای رسیدن به هدف پیش رو کنار گذاشت، تصریح کرد: همه احزاب اصولگرا با همه سلایق امروز به این نقطه رسیده اند که باید باهم حرکت کنند.

تقوی ادامه داد: تا آخر کار نیز باید این روحیه را حفظ کرده و منیّت ها و خودخواهی ها را نیز کنار بگذاریم که البته کنار گذاشته شده است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور با بیان اینکه شخصیت ها و احزاب اصولگرا همکاری خوبی با ائتلاف داشته اند، خاطرنشان کرد: باید سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده و اعتماد عمومی را نسبت به جریان اصولگرایی تقویت کنیم.

تقوی با تاکید بر اینکه باید سلیقه ها را در مسیر حرکت خود کنار بگذاریم و به سمت حد مشترک ها حرکت کنیم، گفت: ما باید حساسیت های امروز جامعه خود را درک کنیم و منافع کلی را به منافع حزبی و جزیی ترجیم دهیم.

وی اظهار داشت: برخی از احزاب اصولگرا آمدند و سندی امضا کردند که ما نه سهمی می‌خواهیم و نه چیز دیگری، بلکه فقط می‌خواهیم مجلسی ارزشی تشکیل شود که اینها این نشانه رشد است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور در عین حال تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم رقیب خود را با ابزار دروغ از صحنه خارج کنیم.

منبع: فارس
برچسب ها: اصول گرا
نظرات بینندگان