arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از برنامه «ثریا»

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با پیام کوتاهی خستگی از تن عوامل تولید برنامه «ثریا» درآوردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 برنامه «ثریا» که با شعار «دیدبانی برای پیشرفت» چهارشنبه‌ها ساعت 19:30 از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود، شب گذشته با توجه به برگزاری ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار این جشنواره را موضوع اصلی خود قرار داد.

محسن مقصودی - مجری برنامه «ثریا» - پس از پخش این برنامه در صفحه شخصی خود نوشت، رهبری عزیز انقلاب برنامه دیشب «ثریا» را دیده‌اند و از دست‌اندرکاران و مهمانان حاضر در برنامه تشکر کرده‌اند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب درباره‌ی برنامه دیشب «ثریا» که با موضوع جشنواره عمار پخش شد به شرح زیر است:

«از قول من از ایشان تشکر کنید، من امشب خیلی خسته بودم، نشستم این برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقای طالب‌زاده، هم مجری جوان و هم سه فیلم کوتاهی که پخش شد، جالب بود. از چند نفر اشخاصی هم که آنجا بودند (مهمان‌ها) تشکر می‌کنم.»

این پیام دقایقی پس از پخش برنامه «ثریا» در نهم دی ماه از طریق دفتر رهبرمعظم انقلاب به تهیه‌کننده برنامه «ثریا» اعلام شد.

وی در این صفحه همچنین نوشته است: «خستگی چهار ساله ثریایی‌ها با این پیام از تن به در شد. ثریا و جشنواره عمار همین که خستگی را از تن رهبر عزیزمان برای لحظاتی دور کرده‌اند افتخار می‌کنند و از محبت ایشان در رساندن این پیام صمیمانه قدردانی می‌کنند. آنقدر خوشحالم که نمی‌دانم چه بنویسم. خدا را شکر.

به گزارش ایسنا، نادرطالب‎زاده، دبیر جشنواره عمار مهمان شب گذشته برنامه ثریا بود. همچنین در این برنامه حسین دارابی، کارگردان فیلم داستانی علمک، حسین تهرانی، کارگردان مستند بازگشت قهرمان، سروش سراب هرسیمی و سید محمد علی محمودی، کارگردانان مستند رومیزی از برگزیدگان بخش‌های مختلف دوره گذشته و فعلی جشنواره عمار از تجربیات خود و ظرفیت‌های این جشنواره در برنامه دیشب گفتند.

بازپخش این برنامه، پنجشنبه پس از خبر 14 از شبکه یک سیماست.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ثریا ، رهبر انقلاب
نظرات بینندگان