arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

امیر عبداللهیان: سوریه خط مقدم نبرد با تروریسم است/ایران به حمایت از سوریه ادامه می دهد

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، سوریه را خط مقدم نبرد با تروریسم دانست و تاکید کرد: مردم این کشور در کنار دولت قانونی سوریه به مقاومت خود در برابر تروریست ها ادامه می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه در دیدار شیخ دکتر احمد حسون مفتی سوریه با یادآوری خطر تروریسم و افراط گرایی برای منطقه و جهان بر حمایت ایران از ملت های منطقه در برابر اشغالگران و تروریست های تکفیری تاکید کرد.

وی افزود: امروز سوریه خط مقدم نبرد با تروریسم است و به رغم گذشت چهار سال از فعالیت گروه های افراطی تروریستی در سوریه، مردم این کشور در کنار دولت قانونی دمشق به مقاومت خود در برابر تروریست ها ادامه می دهند.
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه همچنین اظهار داشت: در سیاست ایران نسبت به حمایت ازدولت ،حاکمیت، تمامیت ارضی و احترام به اراده مردم هیچ تغییری حاصل نشده است.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: مردم و دولت ایران به حمایت از ملت ودولت سوریه درمواجهه با گروه های تروریستی که دست آنها برخون مردم مظلوم سوریه آغشته شده است، ادامه خواهد داد.

**موفقیت ایران در انرزی هسته ای دستاوردی برای همه مسلمانان
دکتر شیخ احمد حسون مفتی سوریه نیز در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی در جهت زنده کردن ارزش های اسلامی و وحدت مسلمانان گام های بلندی برداشته است.
وی با تاکید بر بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی در جهت حمایت از حقوق مسلمانان و مستضعفان جهان نامید.
مفتی سوریه با تقدیر از اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی یادآور شد: نقش جمهوری اسلامی ایران و شخص دکتر ظریف وزیر امور خارجه بسیار مایه مباهات است.
حسون با تبریک دستاوردهای دیپلماتیک ایران در عرصه انرژی صلح آمیز هسته ای آن را دستاوردی برای تمامی مسلمانان و امت های مظلوم جهان نامید.
نظرات بینندگان