arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۴

حمایت دبیر کل انصار حزب الله از مطالب یالثارات علیه معاون زن روحانی

دبیرکل انصار حزب‌الله، معتقد است هفته‌نامه یالثارات به شهیندخت مولاوردی - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده - توهین نکرده است. با این حال، او در اظهاراتی، همان اتهامات را علیه مولاوردی تکرار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل انصار حزب‌الله، معتقد است هفته‌نامه یالثارات به شهیندخت مولاوردی - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده - توهین نکرده است. با این حال، او در اظهاراتی، همان اتهامات را علیه مولاوردی تکرار کرده است.

به گزارش  انتخاب، عبدالحمید محتشم درباره سخن وزیر ارشاد مبنی بر احتمال سلب امتیاز نشریه یالثارات‌الحسین(ع)، گفت: در ماجرای اظهارات خانم مولاوردی در خصوص نشریه یالثارات، باید گفت که هیچ اهانتی از سوی یالثارات عنوان نشده بود و متأسفانه وزیر ارشاد دولت تدبیر و امید هم با جانبداری تمام از این شخص، یالثارات را متهم خواند.

وی که با خبرگزاری بسیج گفت‌وگو می‌کرد، افزود: مبنای گزارش ما مسیح علی‌نژاد بود که سال گذشته در لندن افتضاح حیثیتی به بار آورد و خبر آن نیز از رسانه ملی پخش شده بود که گویا این خانم ظاهراً همکار و هم طیف معاون رئیس‌جمهور بوده! که این‌چنین معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را خشمگین کرده بود!

دبیرکل انصار حزب‌الله ادامه داد: در اعتراض خانم مولاوردی ذکر شده که من تا آخر پای شکایت‌نامه‌ام هستم و از حقوق یک هموطن دفاع می‌کنم و این در حالی بود که هموطن وی مورد تعرض همکاران انگلیسی‌اش قرار گرفته است و خبر ما به نقل از گزارش تلویزیونی شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی بود!

محتشم افزود: در یالثارات اشاره به بحث خودباختگی این خانم شده است و حال خط و مشی این فعال رسانه‌ای غرب‌زده مورد حمایت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفته است؛ خانمی که مورد تجاوز قرار گرفته و بنا به نقل‌قول‌هایی، ظاهراً از دوستان خانم مولاوردی بوده است و در گذشته ارتباطاتی باهم داشته‌اند و در طیف اصلاح‌طلبان با یکدیگر هم‌فکری می‌کنند.
منبع: تابناک
نظرات بینندگان