arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۴

هزینه خوشگذرانی اوباما در هاوایی

آمارهای به‌دست آمده از وزارت امنیت داخلی آمریکا نشان می‌دهد که هزینه تعطیلات خانواده اوباما در روزهای کریسمس در جزیره هاوایی، دو سال قبل به بیش از ۴۷۰ هزار دلار در روز رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آمارهای به‌دست آمده از وزارت امنیت داخلی آمریکا نشان می‌دهد که هزینه تعطیلات خانواده اوباما در روزهای کریسمس در جزیره هاوایی، دو سال قبل به بیش از ۴۷۰ هزار دلار در روز رسیده است.
به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران،آمارهای به‌دست آمده از وزارت امنیت داخلی آمریکا نشان می‌دهد که هزینه خانواده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای مالیات‌دهندگان آمریکایی در تعطیلات 17 روزه کریسمس دو سال قبل در جزیره هاوایی، هر روز بیش از 470 هزار دلار بوده است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد: احتمالا مجموع هزینه 7سفر دیگر اوباما به همراه خانواده و گروه همراهش به جزیره هاوایی البته بدون در نظر گرفتن سفر احتمالی دیگری که قرار است اواخر 2016 میلادی برگزار شود، به بیش از 50 میلیون دلار خواهد رسید.

آمارهای این گزارش حاکی است: حداقل 316 هزار دلار در جریان سفر دسامبر 2013 و ژانویه 2014 میلادی اوباما به هاوایی، برای هزینه‌های سرویس مخفی اختصاص یافته است، 91 هزار دلار برای اجاره خودرو و 224 هزار دلار نیز برای سایر هزینه‌های تشریفاتی و تفریحات خانواده اوباما خرج شده است.

به‌گزارش واشنگتن اگزماینر،سرویس مخفی آمریکا طی دو سال گذشته حاضر به انتشار این آمارها نبوده و پس از اصرارهای فراوان یک نهاد مدنی موسوم به "جودیشال واچ" این آمارها را 28 دسامبر در اختیار این گروه مدنی قرار داده است.

نظرات بینندگان