arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
وضعیت فروش فیلم ها؛

"اخراجی ها3"، 5 ميليارد و 50 ميليون تومان/"جدایی نادر از سیمین"،2 ميليارد و 850 ميليون تومان

«جدايي نادر از سيمين» نيز در تهران يك ميليارد و 830 ميليون تومان و در شهرستان‌ها يك ميليارد و 20 ميليون تومان فروخته است. بنابراين با احتساب رقم‌هاي فوق، براي «جدايي نادر از سيمين» در كل كشور دو ميليارد و 850 ميليون تومان بليت فروخته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فروش سينمايي «اخراجي‌ها 3» از پنج ميليارد تومان گذشت.

علي سرتيپي مديرعامل موسسه فيلميران در گفت‌و‌گو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين خبر ، گفت: «اخراجي‌ها 3» در تهران دو ميليارد و 100 ميليون تومان و در شهرستان دو ميليارد و 950 ميليون تومان فروش داشته است كه بر اين اساس مي‌توان گفت مجموع فروش «اخراجي‌ها 3» در كل كشور به رقم پنج ميليارد و 50 ميليون تومان رسيده است.

وي ادامه داد: «جدايي نادر از سيمين» نيز در تهران يك ميليارد و 830 ميليون تومان و در شهرستان‌ها يك ميليارد و 20 ميليون تومان فروخته است. بنابراين با احتساب رقم‌هاي فوق، براي «جدايي نادر از سيمين» در كل كشور دو ميليارد و 850 ميليون تومان بليت فروخته شده است.

سرتيپي درباره‌ي فروش «مرهم» و «خيابان بيست و چهارم» نيز اظهار كرد: «خيابان بيست و چهارم» با در اختيار داشتن 14 سينما در تهران، به فروش 40 ميليون توماني رسيده و «مرهم» نيز با 15 سينما در تهران پس از دو روز نمايش، 11 ميليون تومان فروش داشته است.

پاكستاني از دفتر پخش هدايت فيلم نيز در درباره‌ي فروش فيلم‌هاي «يكي از ما دو نفر» و «برف روي شيرواني داغ» به ايسنا خبر داد: «يكي از ما دو نفر» اكنون با در اختيار داشتن شش سينما در تهران به فروش 357 ميليون توماني رسيده است. همچنين «برف روي شيرواني داغ» نيز كه در تهران هفت سينما و يك سينماي تك سانس در اختيار دارد تا شب گذشته 35 ميليون تومان فروخته است.

وي درباره‌ي فروش «برف روي شيرواني داغ» خاطر نشان كرد: فروش «برف روي شيرواني داغ» شب گذشته، افزايش چشم‌گيري داشته و حتي يك سانس فوق‌العاده براي اين فيلم در سينما آزادي گذاشته شده است.

پاكستاني همچنين از پايان نمايش «زن‌ها شگفت انگيزند» با فروش تقريبي 128 ميليون تومان در تهران خبر داد.

نظرات بینندگان