arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۴

تقدیر آیت‌الله وحیدخراسانی از تلاش‌های دولت در مسیر خدمت به مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید، با ابلاغ سلام گرم و خاص به رییس جمهوری، از تلاش‌های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت به مردم تقدیر کرد.

این مرجع تقلید در دیدار رییس دفتر رییس‌جمهور، با بیان این مطلب که خداوند متعال به پیامبر خود حضرت موسی (ع ) در دعوت مردم به وحدانیت امر می‌فرماید که با زبان نرم و قول لیّن و نه با درشتی با آنان سخن گوید، خاطرنشان کرد: باید همواره در رفتار و گفتار ما سه اصل نرمی، درستی و پختگی رعایت شود و در مسیر رسیدن به اهداف بلند روش درست را به کار گیریم تا دچار مشکل نشویم.

وحید خراسانی با اشاره به این که برنامه سعادت که در کلام اهل بیت (ع) نهفته است می‌تواند برای اداره کشور مورد استفاده مسوولان قرار گیرد، افزود: با درک صحیح از تعالیم ائمه معصومین (ع) می‌توان به خوبی و در مسیر صحیح کشور را اداره کرد.

او تاکید کرد: این جمله امیرالمومنان حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر که می‌فرمایند "مردم دو دسته‌اند یا برادر دینی تو هستند یا هم‌نوع تو هستند در خلقت؛ با مردم آن گونه رفتار کن که دوست داری خداوند آن گونه با تو رفتار کند" باید همواره مدنظر مسوولان کشور باشد.

وحید خراسانی هم‌چنین از درگاه خداوند به انجام رسیدن موفق برجام و رفع موانع و مشکلات از مسیر اقتصاد و آبادانی کشور را خواستار شد.

نهاوندیان نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم دکتر روحانی به آیت الله وحید خراسانی گزارشی از روند اقدامات و تلاش‌های دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی ارائه کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان