arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

چرا ظرفیت پارکینگ های فرودگاه امام(ره) همیشه تکمیل است؟

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) معتقد است برای کسانی که از این فرودگاه جهت سفر استفاده می کنند، پارک خودرو در زمان سفر، صرفه بیشتری دارد تا اینکه بخواهند با تاکسی مسیر رفت و برگشت را طی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) معتقد است برای کسانی که از این فرودگاه جهت سفر استفاده می کنند، پارک خودرو در زمان سفر، صرفه بیشتری دارد تا اینکه بخواهند با تاکسی مسیر رفت و برگشت را طی کنند.

به گزارش «انتخاب»، بحث کمبود پارکینگ در فضاهای شهری، تنها محدود به خیابانها و معابر نمی شود، بلکه این مشکل در ترمینالها و فرودگاه ها نیز به شکل آزار دهنده ای به چشم می خورد.
از جمله کمبودها که باعث شده چند بار مخاطبان سرویس مشکلات مردم برای آن کامنت بگذارند، کمبود پارکینگ در فرودگاه امام خمینی (ره) واقع در جنوب تهران است.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم که خود را همشهری معرفی کرده، در این باره نوشته:سلام احتمالا شما هم با معضل پارک اتومبیل در فرودگاه امام (ره) روبرو شده اید، معمولا ظرفیت پارکینگ مسقف جلوی ترمینال پر است و برای پیدا کردن جا یا بایستی سر کیسه را شل کرد یا خلاف کرد و با جریمه روبرو شد و یا به پارکینگ های دور و روباز 2و 3 رفت ، چون بیشتر فضای پارکینگ مسقف توسط اتومبیل مرفهین بی درد که به مسافرت خارج از کشور چند روزه رفته اند اشغال شده .... لطفا مسئولین محترم به شکلی برنامه ریزی کنند که توقف شبانه روزی در پارکینگ جلو ترمینال امکان پذیر نباشد. بدین ترتیب بخش زیادی از پارکینگ برای توقف کوتاه مدت خالی میشود هم درآمد بیشتری نصیب پارکینگ دار خواهد شد و هم مراجعین از سرگردانی رهایی پیدا میکنند ضمن آنکه عوامل محترم راهنمایی و رانندگی مستقر در فرودگاه آرامش بیشتری خواهند داشت.

در خصوص کمبود پارکینگ در فرودگاه امام خمینی(ره) به خصوص مشکل تکمیل بودن ظرفیت پارکینگ شماره ۱ این مجموعه از کاشانی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام دلیل این امر را پرسیدیم.
کاشانی در این باره گفت: با توجه به قیمت پایین استفاده از پارکینگ و به خصوص در پارکینگ یک که مسقف است، مسافران از حداکثر ظرفیت پارکینگها را استفاده می کندو همیشه ظرفیت تکمیل است و مجبوریم مسافران را به پارکینگ 3 و 2 هدایت کنیم.
او درباره علت تکمیل ظرفیت پارکینگها توضیح داد: دلیل آن هزینه پایین استفاده است. مثلا مسافر بخواهد از منزل به فرودگاه بیاید باید حدود 50-60 هزار تومان هزینه کند و برای برگشت نیز همین رقم را باید بپردازد. اگر با ماشین شخصی خود به فرودگاه بیاید، یقینا کمتر از این میزان، هزینه او برآورد می شود. برای همین مردم بیشتر از توقف خودروی شخصی خود در پارکینگ استقبال می کنند.
نظرات بینندگان