arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

ماجرای گم شدن جنازه یک قاچاقچی که در درگیری با پلیس کشته شده بود

مرد قاچاقچی وقتی فهمید در دام پلیس گرفتار شده است، قصد مجروح کردن مامور پلیس را داشت که با شلیک مامور جوان، جانش را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرد قاچاقچی وقتی فهمید در دام پلیس گرفتار شده است، قصد مجروح کردن مامور پلیس را داشت که با شلیک مامور جوان، جانش را از دست داد.

به گزارش «انتخاب»، چهارشنبه گذشته ماموران پلیس شهرقدس حین گشت زنی متوجه جسد غرق خون مرد جوانی در داخل خودروی پرایدی شدند.

با اعلام موضوع به تیم جنایی تحقیقات در خصوص علت مرگ مرد ناشناس آغاز شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودروی پراید تحت تعقیب ماموران پلیس تهران است. با به دست آمدن این سرنخ ماموران متوجه شدند، مرد جوان به نام سعید از قاچاقچیان مواد مخدر است.

در ادامه با بررسی‌های بیشتر مشخص شد، مرد قاچاقچی روز چهارشنبه با ماموران پلیس قرار داشته که بلافاصله مامور پلیس شناسایی شد، با احضار مامور پلیس او در مورد مرگ مرد قاچاقچی گفت: پس از تحقیقات بسیار متوجه شدیم سعید از قاچاقچیان به نام منطقه مهرآباد است، به همین دلیل او را تحت تعقیب قرار داده و به عنوان خریدار مواد با او قرار گذاشتیم. وقتی سوار خودروی مرد قاچاقچی شدم او متوجه شد که من پلیس هستم و با چاقو به سمتم حمله ور شد من هم برای دفاع با اسلحه ای که همراهم بود یک تیر به پهلوی مرد قاچاقچی شلیک کردم پس از شلیک، سعید من را از خودرو پیاده کرد و پا به فرار گذاشت.

با مشخص شد علت مرگ مرد قاچاقچی تحقیقات جنایی در این باره آغاز شد.

نظرات بینندگان