arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

بارش 1.5 متر برف در ماکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدارس شهرستان ماکو در کلیه مقاطع تحصیلی بر اساس مصوبه شورای مدیریت بحران در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا یکشنبه 13 دی ماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ماکو، شاهین علیزاده رئیس شورای مدیریت بحران ماکو گفت: به علت بارش سنگین برف و همچنین کاهش شدید دما، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس شهری و روستایی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان ماکو در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه 13 دی ماه تعطیل خواهد بود.

فرماندار ماکو بیان کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده، امتحانات نهایی سال سوم و پیش دانشگاهی و هماهنگ استانی به زمان دیگری موکول شده که برنامه آن از طریق مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اعلام خواهد شد.

***
افزایش ساعت کاری واحدهای نانوایی در پی بارش سنگین برف در ماکو 
فرماندار ماکو و رئیس شورای مدیریت بحران این شهرستان همچنین گفت: براساس مصوبه شورای مدیریت بحران شهرستان، به علت بارش سنگین برف ساعت کاری واحدهای نانوایی افزایش یافته است.
شاهین علیزاده با اشاره به بارش سنگین برف و همچنین برودت هوا اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در سطح شهر ماکو سه واحد نانوائی در بعد از ظهر نیز اقدام به پخت نان می کنند. 
فرماندار ماکو با اشاره به موقعیت این واحدهای نانوایی گفت: نانوایی کاظمی واقع در محله زرین پی، نانوایی حسین زاده واقع در بلوار رسالت بالاتر از بنیاد شهید، نانوایی حسین زاده واقع در فلکه طباطبایی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

***
بارش یک و نیم متری برف در شهرستان ماکو
به گزارش سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو، در پی بارش سنگین برف طی سه روز گذشته، ارتفاع برف در سطح شهر ماکو حدود 70 سانتیمتر و در ارتفاعات به 1.5متر رسیده است. 
رئیس شورای مدیریت بحران ماکو در این باره نیز گفت: از نخستین ساعات آغاز بارش برف اعضای شورای مدیریت بحران در آمادگی کامل به سر می برند و اکیپ های راهداری و خدمات شهری نسبت به برفروبی مسیرهای اصلی و فرعی اقدام کرده اند.
وی با بیان اینکه بارش نزولات آسمانی موجب خوشحالی عموم شهروندان و به خصوص کشاورزان شده است، اظهار کرد: تمامی راه های اصلی شهرستان باز بوده و راه های فرعی و روستایی نیز در حال بازگشایی است که این امر با تلاش ماموران راهداری و خدمات شهری شهرداری ها طی ساعات آینده به اتمام خواهد رسید.
فرماندار ماکو اضافه کرد: برابر اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای آتی شاهد کاهش دمای هشت تا 10 درجه ای خواهیم بود که در این راستا از عموم مردم درخواست می شود نسبت یه صرفه جویی مصرف گاز اقدام کنند.

نظرات بینندگان