arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

پیام آیت‌الله موسوی‌اردبیلی درپی شهادت شیخ نمر

در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله موسوی‌اردبیلی صادر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله موسوی‌اردبیلی صادر شد.

به گزارش «انتخاب»، متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَن یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِید

خبر تأسف انگیز اعدام حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر همراه با جمعی از یاران و همراهانش موجب تأثر شدید گردید. دریغ ما نه تنها بر آن مظلومان و شهادت آنان است بلکه این فاجعه را امتداد جنایاتی می‌دانیم که به آشوب کشیدن منطقه و حمایت از ترور و خشونت و ایجاد تفرقه میان مسلمانان بخشی از آن است.

حکومت آل سعود از ترور و اعدام و خشونت طرفی نخواهد بست و برای بقای خود به جای این گونه اقدامات و یا اتکاء به دشمنان اسلام و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع، بهتر است به فکر تأمین حقوق شهروندان و رعایت حسن همجواری با مردم مسلمان منطقه و رعایت اخوت و برادری در امت اسلام باشد.

اینجانب این ضایعه را به پیشگاه مقدس صاحب‌الامر(عج) و همه امت اسلام و حوزه‌های علمیه خصوصاً شیعیان و علمای عربستان تسلیت عرض نموده، برای آن شهیدان رحمت و مغفرت و برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت دارم و از پیشگاه قادر متعال ترحم بر امت اسلام و دفع کید دشمنان و بدخواهان را درخواست می‌کنم.»

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان