arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۴

پیام وزیر اطلاعات درپی اعدام آیت‌الله نمر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله نمر گفت: نظام آل سعود با اتخاذ یاست‌های رعب آفرین و انسان ستیز، نه تنها به راهبرد توسعه امنیت دست نخواهد یافت بلکه چشم انداز بقای خود را به نقطه فروپاشی خواهد رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی شهادت آیت‌الله نمر را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

پایمردی حیرت ساز و شهادت جان گداز آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر،گستره هویت و دامنه مسلک راستین اش را در سپهری فراخ تر از قلمرو سکونت گاه، درافق اعصار خواهد گستراند و به او زیست گاهی جهانی خواهد بخشید.خون این شیخ آزاده ، اکسیر حرکتی است که قدرت دژخیم را برای به سکون و سکوت واداشتن آن، به پرداخت هزینه‌های سنگین وادار خواهد ساخت.

بدون تردید، دفاع از ارزش‌های جهان شمول عدالت و حقوق انسانی که شیخ شهید، جان خویش را بر سر آن نهاد، مسیرآزادی خواهان و ملل حق طلب را همچنان نور افشان خواهد کرد و وجود معنوی او را در افق نیل به حقیقت، جاودانه می‌بخشد.

نظام آل سعود با اتخاذ سیاست‌های رعب آفرین و انسان ستیز، نه تنها به راهبرد توسعه امنیت دست نخواهد یافت بلکه چشم انداز بقای خود را به نقطه فروپاشی خواهد رساند.

این جانب شهادت  آیت‌الله شیخ نمر را به علمای جهان اسلام، ملل آزادی خواه و رهپویان مسیر مقاومت تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم.  

نظرات بینندگان