arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۴

میرلوحی: شعار انتخاباتي اصلاح‌طلبان به زودي اعلام می شود

شعار انتخاباتي اصلاح‌طلبان را هم به زودي خواهيم گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید محمود میرلوحی، معاون وزیر کشور در دوران اصلاحات و رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران از تلاش برای رای ٢ میلیون نفری سر لیست اصلاح‌طلبان خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، اهم سخنان وي از اين قرار است:

**دوستان ما خودشان را آماده مي‌كنند تا شفاف وارد انتخابات شويم. اميدواريم لايحه‌اي كه دولت درباره شفافيت منابع مالي انتخابات ارايه كرده به اين انتخابات برسد. اما اگر اين اتفاق هم رخ ندهد اصلاح‌طلبان پيشقدم شفافيت در انتخابات هستند. ما قبلا هم گفته بوديم كه حاضريم ريز هزينه‌هاي ستاد انتخاباتي خود را از ورود پول تا نحوه هزينه كرد آن به مردم اطلاع دهيم. بنابراين در اين انتخابات و ذيل بحث منابع مالي ستاد انتخاباتي طبق ضوابط و فراتر از آن اقدام خواهيم كرد.

**شعار انتخاباتي اصلاح‌طلبان را هم به زودي خواهيم گفت.

** تصورم اين است كه ٦٠ درصد مجلس در اختيار اصلاح‌طلبان و حاميان دولت، ٣٠ درصد اصولگرايان عاقل، ٥ درصد نامزدهاي مستقل و ٥ درصد هم در اختيار جريان موسوم به پايداري قرار خواهد گرفت. تهران هم به عنوان كلانشهر و پايتخت تقريبا از همين فرمول تبعيت مي‌كند. با

**نفر اول تهران حتما اصلاح‌طلب است. ديده‌ايد كه در ليست واحد افراد يك جريان كه وزن بالاتري دارند قالبا در صدر ليست خواهند بود و راي بيشتري هم مي‌آورند. در تهران سال‌هاي ٩٢ و ٨٨ تقريبا پيشرو بوده‌ايم. اما هر وقت خانه‌نشين شديم راي نداشتيم. نفر اول تهران از اصلاح‌طلبان معمولا رايي بالاي يك و نيم ميليون نفر داشته‌اند.

منبع: اعتماد

نظرات بینندگان