arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۴

رشوه تل آویو به سناتورهای جمهوریخواه؛ آیا آمریکا توافق هسته‌ای را اجرا می‌کند؟

رژیم صهیونیستی در راستای برهم زدن توافق هسته‌ای، به سناتورهای جمهوریخواه آمریکا رشوه پرداخت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رژیم صهیونیستی در راستای برهم زدن توافق هسته‌ای، به سناتورهای جمهوریخواه آمریکا رشوه پرداخت کرد.
به گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه اینترنتی ادیکتینگ اینفو، تل آویو به تام کاتن، سناتور جمهوری خواه آمریکا بخاطر تلاش برای برهم زدن توافق هسته‌ای ایران، یک میلیون دلار داده است.

این نشریه اینترنتی با طرح این سوال که یک کشور خارجی چه مبلغی را باید بابت اجیرکردن یک سناتور آمریکایی بپردازد، نوشت: اسرائیل با چکی یک میلیون دلاری، کاتن را برای تلاش در جهت برهم زدن توافق هسته‌ای ایران راضی کرد.

"کمیته اضطراری حامی رژیم صهیونیستی" به ریاست بیل کریستول، تحلیلگر سیاسی نومحافظه کار آمریکا به کاتن در تبلیغات انتخابات سنا کمک کرد. وی اندکی پس از پیروزی در انتخابات در نامه‌ای به مقامات ایران تاکید کرد یک رئیس جمهور جمهوری خواه به توافق هسته‌ای پایبند نخواهد بود. چهل و هفت سناتور نیز این نامه را امضا کرده بودند.

کاتن قول داد به اسرائیل وفادار باشد

کاتن به صورت آشکار در سفر به مناطق اشغالی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قول داد به این رژیم وفادار بماند و متعهد به برهم زدن توافق هسته‌ای ایران شد.

با توجه به تلاش چند ماهه جمهوری خواهان علیه توافق هسته‌ای، بدیهی است رژیم صهیونیستی با موفقیت نیروهای دست نشانده جدید خود را گرد آورده است. این امر ناشی از این حقیقت است که قانون مالی تبلیغات انتخاباتی دست و پا شکسته آمریکا به تل آویو فرصتی مخفی برای کمک به تبلیغات نماینده‌ها از جمله کاتن داده و این امر باعث اعتبار بیشتر جمهوری خواهان و شده است.

کاتن یک میلیون دلار برای تبلیغاتش از تل آویو دریافت کرد و سپس از جانب این رژیم به خرابکاری در سیاست خارجی آمریکا مشغول شده است.

نظرات بینندگان