arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
شجریان به روایت مجید مجیدی ،شهرام ناظری ،مهران مدیری ،محمود دولت آبادی ،نیکی کریمی حامد بهداد و....

مهران مدیری : حاضرم به خاطر شجریان خودکشی کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد تاجیک :این روزها رسانه های مختلف به بهانه 70سالگی استاد شجریان ،مطالب متفاوتی را درباره این خواننده محبوب ایرانی منتشر می کنند .

به گزارش انتخاب به نقل از پارس توریسم ،در گزارش زیر سعی شده است که نظرات مهمترین هنرمندان ایرانی درباره استاد شجریان درسالهای اخیر ارائه شود.

 /حضور شجریان همه چیز را زیبا می کند/

 مجید مجیدی کار گردان مطرح سینمای ایران چند سال پیش در گفت وگویی ضمن تحسین از استاد شجریان به خاطر پروژه باغ هنر بم دردیداری بااین استاد مسلم موسیقی گفته بود : حضور شما همه چيز را زيبا مي‌كند

/خلوص نیت آقای شجریان/

 مجيدي در ادامه گفته بود : من با توجه به شناختي كه از هنرمندان دارم از اين حركت به شدت استقبال مي‌كنند

كارگردان فيلمهاي بچه‌هاي آسمان و رنگ خدا نيز با اشاره به اينكه هر حركتي اگر با نيت صحيح انجام شود خداوند خودش ياري رسان خواهد بود گفت: قطعات اين پروژه كه با خلوص نيت آقاي شجريان شروع شده، مسير موفقيت آميزي را طي خواهد كرد.

 

 /شجریان : استثنایی در موسیقی به روایت ناظری/

 شهرام ناظری نیز چندی پیش در گفت وگویی با آرت نا به تمجید از استاد شجریان پرداخته . به اعتقاد ناظری :محمد‌رضا شجریان، یک پیشکسوت، یک استاد بزرگ و به حق یک استثنا درموسیقی ایرانی است. شهرام ناظری، خواننده پیشکسوت و نامدار ایران با بیان این مطلب تصریح کرد: ایشان پیشکسوت من و بسیاری از هنرمندان ایران زمین است و بخش بزرگی از هنر ایران زمین به ایشان مدیون است.

 

 /مدیری و خودکشی به خاطر شجریان /

مهران مدیری نیز از هنرمندانی بوده که همواره شیفته آقای شجریان بوده . خود اوچند سال پیش  در مصاحبه ای با یک روزنامه در پاسخ به سوالی که در باغ مظفر از كارهای «پاپ» فاصله گرفتید و به سمت موسیقی اصیل رفتید؛ عده‌ای می‌گویند دلیل این كار، شیفتگی مدیری به شجریان است؟گفته بود :شیفتگی كه جای خود دارد؛ حاضرم برای شجریان خودكشی كنم!

/نیکی کریمی وشجریان/

نیکی کریمی بازیگر سینمای ایران نیز چندی پیش  در گفت وگویی به انتقادات روزنامه کیهان از استاد شجریان واکنش نشان داده بود.

 نیکی کریمی که با آیدا مصباحی و علیرضا پور سیف در نشریه نسیم هراز گفت وگو می کرد در بخشهای پایانی مصاحبه خود به اظهار نظر دراین زمینه پرداخته بود .

 متن پرسش و پاسخ نیکی کریمی در بخشهای پایانی این مصاحبه به شرح زیر است :

 سوال :از بین خواننده ها شجریان را دوست دارید درسته ؟

 نیکی کریمی :خیلی دوستش دارم . خودشان هم می دانند....

 سوال :از مقاله کیهان اذیت نشدی ؟کیهان استاد را به یک پیر مرد دوره گرد تشبیه کرده که برای خودش آبرو از این ور اون ور دنیا کسب می کند.واقعا (این اظهار نظر)چه قدر می تواند منصفانه باشد ؟

نیکی کریمی : واقعا غیر منصفانه است یک آدمی یک نظر غیر سطحی داشته به خاطر اینکه همه می دانند ایشان استاد مسلم وبی رقیبی هستند....

 /دولت آبادی وگریه کردن با صدای شجریان/

 محمود دولت آبادی نیز از علاقه مندان شجریان بوده است . او در گفت وگویی با علی اصغر سید آبادی در سال گذشته در اظهاراتی عنوان کرده بود :باورتان می‌شود که شخصا با شنیدن صدای آوازشجریان گریسته‌ام!

 

 

حامد بهداد بازیگر سینمای ایران نیز در برنامه زنده تلویزیونی تحویل سال در شبکه سوم سیما، از محمدرضا شجریان به عنوان صدای "آسمانی" یاد کرد.

به گزارش پارس توریسم؛ حامد بهداد بازیگر مشهور سینما که میهمان ویژه ی برنامه ی لحظه ی تحویل سال شبکه سوم سیما بود، در بخشی از سخنانش گفت: یادم می آید استاد شجریان با آن صدای آسمانی اش که در ذهن ملت ایران، در جشن لحظه ی تحویل سال، دعای تحویل سال را خواندند.

وی صدای محمد رضا شجریان را صدای ربنای ملت ایران خواند و گفت: از همینجا خدمت ایشان عرض ادب می کنم.


انتهاي پیام

نظرات بینندگان